Φαίνεται πως στην ΔΕΗ οι διοικήσεις αλλάζουν, αλλά η δράση διαφόρων κυκλωμάτων συνεχίζεται χωρίς αναταράξεις! Πως αλλιώς μπορούν να εξηγηθούν όσα συμβαίνουν στον εν εξελίξει διαγωνισμό της επιχείρησης για τη μεταφορά καυσίμων σε μονάδες και υποσταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που λειτουργούν σε διάφορα νησιά του Αιγαίου.
Αρκετοί θα περίμεναν πως στο συγκεκριμένο διαγωνισμό θα συμμετείχαν επιχειρήσεις οι οποίες έχουν τουλάχιστον τα τυπικά προσόντα, αλλά και τις δυνατότητες για να ολοκληρώσουν το δύσκολο έργο που αφορά η προκήρυξη. Γι’ αυτό το λόγο δεν θεωρείται λογικό να εξεταστεί ο φάκελος εταιρείας που δεν διαθέτει πλοίο μεταφοράς καυσίμων την στιγμή που γίνεται ο διαγωνισμός! Δηλαδή πότε θα το αποκτήσει; Αφού κερδίσει τον διαγωνισμό;
Ηδη στην αγορά κυκλοφορεί πως κάποια στελέχη της ΔΕΗ προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα και μόνο, καλοβλέπουν μια προσφορά εταιρείας που δεν διαθέτει καν δικό της πλοίο, και λέει ότι θα αγοράσει ένα, εάν και εφ’ όσον κερδίσει τον διαγωνισμό. Η ίδια εταιρεία ακούγεται πως πρόκειται να συμμετέχει με ένα πλοίο τουρκικής πλοιοκτησίας και με τουρκική σημαία.
Αν συμβεί κάτι τέτοιο τότε η διοίκηση της ΔΕΗ, που ευαγγελίζεται τη διαφάνεια και την αξιοκρατία, δεν πρέπει να μιλάει για διαγωνισμό, αλλά για στημένη διαδικασία. Αφού, αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, θα συμβεί το εξής: Ο τυχερός που θα κερδίσει τον διαγωνισμό, θα πάρει το συμβόλαιο της ΔΕΗ, θα πάει στην τράπεζα, και με το συμβόλαιο αυτό θα πάρει δάνειο και μετά θα αγοράσει το πλοίο.
Αν, μάλιστα, εφαρμοστεί η ίδια μέθοδος σε δύο – τρεις άλλους διαγωνισμούς της ΔΕΗ τότε ο τυχερός επιχειρηματίας θα μετατραπεί σε εφοπλιστή χωρίς κόπο και, κυρίως, με τα λεφτά των άλλων, δηλαδή των φορολογουμένων που στηρίζουν τόσα χρόνια τη ΔΕΗ.
Η αγορά γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα. Θα τα μάθει άραγε εγκαίρως η Διοίκηση της ΔΕΗ αλλά και η κυβέρνηση, ώστε να ξαναδούν το θέμα όσο είναι νωρίς και να αποφευχθεί ένα εκκολαπτόμενο σκάνδαλο, που «μυρίζει» εισαγγελέα.