Διόδια στην Κηφισιά, στο ύψος του Αγίου Στεφάνου, ετοιμάζεται να «στήσει» η κυβέρνηση, με τη γέφυρα της Βαρυμπόμπης να βαίνει προς κατεδάφιση!
Πρόκειται για μελέτη, η οποία είχε μπει στον «πάγο» από το 2015, ενώ εγκρίθηκε τον Ιανουάριο του 2018, με το έργο να περιλαμβάνει και τη μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δακτυλίδι», καθώς και παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισιάς και Καλυφτάκη.
Η εν λόγω είδηση έχει προκαλέσει αντιδράσεις στους δήμους Αγίου Στεφάνου και Κηφισιάς, εν όψει του συνεδρίου του Περιφερειακού συμβουλίου Αττικής, το οποίο καλείται να ψηφίσει, ώστε να εγκριθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τα έργα που αναμένεται να γίνουν, προκειμένου να τοποθετηθούν διόδια στο ύψος της Κηφισιάς και του Αγίου Στεφάνου.
Τα πλευρικά διόδια προχώρησαν στο Καπανδρίτι και στη Μαλακάσα, ενώ το 2013 απαλείφθηκαν τα πλευρικά διόδια στους κόμβους Λυκόβρυσης και Καλυφτάκη.
Η διαδικασία αδειοδότησης των διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου ξεκίνησε το 2014 και ξεσήκωσε αντιδράσεις, με το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής να γνωμοδοτεί αρνητικά, βασιζόμενο στην απουσία ολοκληρωμένου δικτύου παραδρόμων. Η υπόθεση «πάγωσε», αφού οι υπουργοί Περιβάλλοντος που ανέλαβαν το χαρτοφυλάκιο, αρνήθηκαν να την υπογράψουν.
Σύμφωνα με τα σχέδια η ιστορική γέφυρα της Βαρυμπόμπης θα γκρεμιστεί, ενώ, μέσα σε δυο με τρία χρόνια έργων, ο κόμβος Βαρυμπόμπης θα μετατραπεί σε κυκλικό δακτύλιο πάνω από την εθνική οδό.