Δώστε στον κόσμο reality, ίντριγκα και κουτσομπολιό! Είναι πλέον δεδομένο ότι όποτε υπάρχει οικονομική κρίση βασιλεύει η «κίτρινη» τηλεόραση που είναι πιο φθηνή και εύπεπτη, και κάνει το κοινό να ξεχνιέται ή καλύτερα… να αποβλακώνεται!
Τα 45άρια στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen που καταγράφει το «MasterChef» στο Star, που είναι πασπαλισμένα από μπόλικο κους κους και διαμάχες ανάμεσα στους παίκτες, και οι απίθανοι τσακωμοί στο «Greece’s Next Top Model» στο ίδιο κανάλι, με τις δηλητηριώδεις ατάκες της Βίκυς Καγιά, που έκανε τη θεαματικότητα να… πετάξει στο 40%, ήταν δυο πολύ καλοί λόγοι να… ζηλέψουν άλλα ιδιωτικά κανάλια και να αντιγράψουν τη συνταγή.
Ετσι, από τον Οκτώβριο θα δούμε και πάλι από το κανάλι της Κάτω Κηφισιάς το «GΝΤΜ», αυτήν τη φορά με αγόρια και κορίτσια, ενώ το δεύτερο μισό της νέας τηλεοπτικής περιόδου θα παρακολουθήσουμε το «MasterChef» με την ίδια πάντα σύνθεση στην κριτική επιτροπή, δηλαδή τους Σωτήρη Κοντιζά, Πάνο Ιωαννίδη και Λεωνίδα Κουτσόπουλο. Ομως, στον δρόμο που χάραξε το Star θα προχωρήσει και ο Alpha, ένας σταθμός που τόσα χρόνια επένδυε σταθερά στην ελληνική μυθοπλασία και είχε κρατηθεί μακριά από τα ριάλιτι και την τηλεόραση της κλειδαρότρυπας.
«The Bachelor»
Πόσο, όμως, να αντέξει το κανάλι της Κάντζας, όταν ο ανταγωνισμός χτυπά… κόκκινο; Ετσι, από τη νέα τηλεοπτική σεζόν θα… απολαύσουμε το ριάλιτι σχέσεων «The Bachelor» («Ο εργένης»), με δεκάδες υποψήφιες νύφες να κοντράρονται για τα μάτια ενός γοητευτικού άνδρα, ο οποίος θέλει να φορέσει την κουλούρα και βέρα στο δεξί. Μάλιστα, έγινε σχετική πρόταση στον Γιώργο Αγγελόπουλο από το «Survivor» για να γίνει ο πολυπόθητος γαμπρός, αλλά ο Ντάνος δεν είναι έτοιμος ακόμη να παντρευτεί.
Από την άλλη μεριά, και το Open θα χτυπήσει με ριάλιτι, αφού οι αριθμοί λένε την απόλυτη αλήθεια στον πίνακα τηλεμετρήσεων. Ετσι, μπορεί αρχικά το «Δικαστήριο μόδας» να είχε μπει στο συρτάρι, αλλά, όπως φαίνεται, θα βγει και θα σερβιριστεί στο κοινό. Ο προγραμματισμός του καναλιού θέλει το εν λόγω reality μόδας να προβάλλεται καθημερινά στην απογευματινή ζώνη από το φθινόπωρο.
Τα γυρίσματα πρόκειται να αρχίσουν άμεσα και να συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, αφού τα στελέχη θέλουν να έχουν στα χέρια τους μεγάλο στοκ επεισοδίων, φοβούμενοι το ενδεχόμενο ενός νέου lockdοwn. Οπως έχει γίνει γνωστό, στην παρουσίαση του νέου αυτού προγράμματος αναμένεται να δούμε την εκρηκτική Μαρία Μπακοδήμου, που διανύει την πιο σέξι φάση της.
Ο Σκάι δεν θα μπορούσε να λείπει από την τηλεόραση της… κρεατομηχανής. Ισα ίσα που θα είναι και… πρωτοχορευτής. Στις αρχές Σεπτεμβρίου θα χτυπήσει με το «Big Brother», όπου παίκτες θα κλειστούν εκούσια σε ένα σπίτι για χάρη της διασημότητας, αλλά και ενός υψηλού χρηματικού επάθλου. Στην παρουσίαση του «Μεγάλου Αδελφού» θα δούμε τον Χάρη Βαρθακούρη. Αλλά δεν φτάνει μόνο ένα ριάλιτι για το κανάλι του Φαλήρου. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα ακολουθήσει το «Μakeover». To τρέιλερ της εν λόγω εκπομπής αναζητά άντρες και γυναίκες που θέλουν να αλλάξουν την εμφάνισή τους σε όλους τους τομείς.
Το reality που κάνει χρόνια θραύση στο εξωτερικό προορίζεται για την απογευματινή ζώνη πριν ή μετά το άλλο reality… καλού γούστου και στιλ, το «Μy Style Rocks», το οποίο φυσικά θα επιστρέψει κρατώντας την ίδια κριτική επιτροπή (Λάκης Γαβαλάς, Ελενα Χριστοπούλου, Στέλιος Κουδουνάρης). Ο Σκάι ιδανικά θα ήθελε για το «Makeover» ως παρουσιάστρια την Ιωάννα Μαλέσκου από το Κρήτη TV, ενώ ψάχνει και τους ειδικούς μακιγιέρ, image makers, στιλίστες, πλαστικούς χειρουργούς για τις «μεταμορφώσεις» των παικτών. Εδώ δεν έχουμε να φάμε… ραπανάκια για την όρεξη, με λίγα λόγια!
Πάντως, ο Σκάι έχει βάλει στο πρόγραμμα και το reality «Αγρότης μόνος ψάχνει» με παρουσιάστρια την Ελένη Τσολάκη, η οποία θα αναλάβει στο κανάλι του Φαλήρου το δικό της πλέον πρόγραμμα. Το κόνσεπτ του ριάλιτι θέλει αγρότες από την περιφέρεια να ψάχνουν νύφες για να μείνουν μαζί τους μόνιμα στην ύπαιθρο, με παπά και με κουμπάρο. Το ίδιο reality είχε παρουσιάσει παλαιότερα η Σίσσυ Χρηστίδου.