Με τρεις μήνες καθυστέρηση δόθηκε στη δημοσιότητα η πολυπόθητη λίστα για την χρηματοδότηση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» σε συστημικά αλλά και… ανύπαρκτα media!
Με ανακοίνωσή του στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, έδωσε τη λίστα με τα ποσά που έλαβαν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης χωρίς φυσικά να σχολιάσει ουδέποτε, τα κριτήρια με τα οποία διανεμήθηκαν τα 20 εκατομμύρια ευρώ.
Με μια γρήγορη ανάγνωση της λίστας παρατηρεί κανείς ότι φιλοκυβερνητικά μέσα τα οποία από μεταδίδουν από το πρωί μέχρι το βράδυ μια διαρκής επιτυχία σε χειρισμούς και έργα της κυβέρνησης της ΝΔ, χωρίς καμία αντικειμενικότητα.
Παντελώς άγνωστα sites τα οποία απασχολούν ελάχιστα άτομα, blogs που δεν γνωρίζει σχεδόν κανένας αλλά κινούνται με φιλοκυβερνητικό ύφος, έλαβαν τεράστια ποσά για για την κρατική διαφήμιση μιας καμπάνιας που θα μπορούσε να προωθηθεί με ΠΝΠ όπως αποφασίστηκαν άλλωστε τα έκτακτα μέτρα αλλά και η απαγόρευση κυκλοφορίας κατά την περίοδο του lowdown.
Όπως θα διαπιστώσετε, το μεγαλύτερο «κομμάτι της πίτας» στην τηλεόραση μοιράστηκαν ο ΣΚΑΙ με 1.029.200 ευρώ, ο ΑΝΤ1 με 967.188,84 ευρώ και στη τρίτη θέση το STAR με 905.066,08 ευρώ.
Στα έντυπα αντίστοιχα, τα μεγαλύτερα ποσά έλαβαν το Πρώτο Θέμα με 124.000 ευρώ, η Καθημερινή της Κυριακής με 123.380 ευρώ και το Βήμα με 119.040 ευρώ.
Τα site που έβαλαν το μεγάλο μερίδιο στα ταμεία τους ήταν, το In.gr με 313.720 ευρώ, το Iefimerida.gr με 310.000 ευρώ και το Protothema.gr με 310.000 ευρώ.
Στους ραδιοφωνικούς σταθμούς, πρωτιά έχει πάλι ο ΣΚΑΪ με 99.200,79 ευρώ, ακολουθεί ο KISS με 86.800 ευρώ, και τρίτος ο Real FM με 62.000 ευρώ.
Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ