Η κρίση έπληξε –σαφώς- όλους τους κλάδους, αλλά ένας από αυτούς που «μάτωσε» περισσότερο ήταν τα ΜΜΕ. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναφερόμενος στο θέμα, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη βουλή είπε: «Η νέα ψηφιακή εποχή έχει δημιουργήσει καινούριες ευκαιρίες και έχει μεταβάλει τον τρόπο που όλοι ενημερωνόμαστε».
Μάλιστα, ο Στέλιος Πέτσας ανακοίνωσε τα 8 σχέδια της Κυβέρνησης για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης:
- Εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας
- Αναδιοργάνωση της Ειδικής Γραμματείας Επικοινωνιακής Διαχείρισης Κρίσεων
- Αποκατάσταση της εμπιστοσύνης και θωράκιση της ανεξαρτησίας της Δημόσιας Τηλεόρασης, με σεβασμό στα χρήματα των φορολογουμένων και εξασφάλιση του πλουραλισμού και της ποιότητας του προγράμματος της
- Επαναπροσδιορισμό του brand Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ώστε να καταστεί συνώνυμο της αντικειμενικής, άμεσης, πλήρους και έγκυρης ενημέρωσης, μέσα από συνέργειες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό
- Άρση στρεβλώσεων που έχουν δημιουργηθεί στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, πάντα με γνώμονα το Σύνταγμα, τη διαφάνεια, αλλά και την αναγκαία νομοθετική σταθερότητα που θα προσελκύσει επενδύσεις, θα εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα των μέσων και τρις θέσεις εργασίας στον κλάδο
- Εκσυγχρονισμό του ρυθμιστικού πλαισίου για τον πανελλήνιο, περιφερειακό και τοπικό Τύπο
- Μεταφορά στην εθνική νομοθεσία της κοινοτικής οδηγίας 1808/2018 για την παροχή υπηρεσιών οπτικοακουστικών μέσων
- Χάραξη εθνικής οπτικοακουστικής πολιτικής μέσω της ενεργούς συμμετοχής της Ελλάδας σε όλες τις αρμόδιες ομάδες εργασίας οπτικοακουαστικών θεμάτων του Συμβουλίου της Ε.Ε.