Πραγματικότητα η γραμμή 4 του μετρό με τη… σφραγίδα της «ΑΒΑΞ»!

Η κοινοπραξία «ΑΒΑΞ - Ghella - Alstom Transport» κατέθεσε καλύτερη οικονομική προσφορά από την κοινοπραξία «Άκτωρ - Ansaldo - Hitachi»

Must Read

Στην κοινοπραξία «ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport» ανατίθεται, τελικά, η κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό, καθώς κατέθεσε την καλύτερη οικονομική προσφορά για τον εν λόγω έργο πνοής, συνολικού προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ (με Φ.Π.Α.), προσφέροντας έκπτωση 12% και τίμημα 1,158 δισ. ευρώ, γεγονός την ανέδειξε σε νικητή του μεγάλου διαγωνισμού.

Σε «απόσταση αναπνοής», εξάλλου, βρέθηκε η οικονομική προσφορά της κοινοπραξίας «Άκτωρ – Ansaldo – Hitachi», η οποία ανήλθε σε 1,18 δισ. ευρώ με έκπτωση 11%.

Έτσι, μετά από πολλά εμπόδια και καθυστερήσεις, η διαδικασία για την ανάθεση της κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό που θα συνδέει το Γαλάτσι με το Γουδή, παίρνει, πλέον, το δρόμο της υλοποίησης. Πρόκειται, βέβαια, για ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο που θα εξυπηρετήσει πολλές πυκνοκατοικημένες γειτονιές της Αθήνας.

Υπολογίζεται, ότι εάν δεν υπάρξουν απρόοπτες εξελίξεις, οι υπογραφές για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό θα «πέσουν» την περίοδο του Πάσχα, ενώ το έργο θα χρειαστεί τουλάχιστον 8 χρόνια μέχρι την παράδοσή του. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές, θα κατασκευαστεί γραμμή μήκους 12,8 χλμ με 15 σταθμούς στις εξής περιοχές: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή, ενώ ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης του έργου είναι 96 μήνες.

Η νέα γραμμή, θα εξυπηρετεί επίσης την πρόσβαση σε σημαντικά κτίρια και εγκαταστάσεις, όπως νοσοκομεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα, δικαστήρια και μεγάλα δημόσια κτίρια, οργανισμούς ή υπουργεία.

Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για ένα έργο που πέρασε από «40 κύματα», καθώς είχαν προηγηθεί ενστάσεις και προσφυγές από τα δύο κοινοπρακτικά σχήματα που το διεκδίκησαν, με αποτέλεσμα να σημειώνονται σημαντικές καθυστερήσεις.

Προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας

Συγκεκριμένα, τον περασμένο Μάιο οι δύο υποψήφιες κοινοπραξίες στις οποίες ηγούνται η ΑΒΑΞ και η ΕΛΛΑΚΤΩΡ, είχαν στραφεί η μία εναντίον της άλλης, προσφεύγοντας μέχρι το Συμβούλιο της Επικρατείας για να ζητήσουν να ακυρωθεί η διαδικασία. Χρειάστηκε να παρέμβει η Αττικό Μετρό, για να μην ακυρωθεί ο διαγωνισμός.

Την κίνηση αυτή διαδέχθηκε η απόφαση των δύο εταιρειών να αποσύρουν τις προσφυγές και να «ανοίξουν» ξανά το δρόμο για το διαγωνισμό, φθάνοντας στο σήμερα, όπου άνοιξαν οι οικονομικές προσφορές των δύο κοινοπραξιών και μαζί τους «άνοιξε» και ο δρόμος για την υλοποίηση ενός μεγαλόπνοου και πολύ σημαντικού έργου.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This