Το 80% των καταστημάτων μόδας στην Ελλάδα επενδύει (όπως επιτάσσει η πανδημία) σε online εργαλεία

Καταγράφεται έως και 100% πτώση επισκεψιμότητας σε φυσικά καταστήματα και έως και 59% πτώση στις offline πωλήσεις

Must Read

Επενδύσεις σε online κανάλια και αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου λειτουργίας τους σε omnichannel δρομολογούν οκτώ στις δέκα επιχειρήσεις μόδας στην Ελλάδα, προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της πανδημίας.  

Συγκεκριμένα, το 79% των καταστημάτων μόδας -με φυσικό και ψηφιακό κανάλι πωλήσεων- σκοπεύει στο άμεσο μέλλον να αυξήσει ή να κρατήσει σταθερές τις online επενδύσεις του έναντι των offline. Πιο αναλυτικά, το 58% απαντά ότι θα αυξήσει τις ψηφιακές επενδύσεις, ενώ το 21% ότι θα διατηρήσει σταθερή -στα επίπεδα του 2019- την αναλογία online-offline επενδύσεων το επόμενο διάστημα.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από έρευνα του Glami.gr, η οποία καταγράφει τις προσδοκίες των καταστημάτων μόδας (με πολλαπλά κανάλια διανομής ή μόνο online) για τους επόμενους μήνες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο 2 έως 18 Οκτωβρίου, πριν, δηλαδή, από την επιβολή του νέου lockdown.

Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι σήμερα έχει καταγραφεί έως και 100% πτώση της επισκεψιμότητας στα φυσικά καταστήματα και έως και 59% πτώση στις offline πωλήσεις. Αντίθετα, για το 76% οι online πωλήσεις ή αυξήθηκαν ή παρέμειναν σταθερές. Ειδικότερα, το 59% απαντά ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αυξήθηκαν και το 17% ότι διατηρήθηκαν σταθερές.

Το δεύτερο κύμα

Παρά, τoν συνολικά θετικό αντίκτυπο που είχε η πανδημία για το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς το 26% των fashion e-shops βλέπει τα έσοδα του να αυξάνονται, ένα 20% είδε τα έσοδα να μειώνονται εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης.

Όσον αφορά το δεύτερο κύμα της πανδημίας, το 76% των καταστημάτων με πολλαπλά κανάλια διανομής και το 53% των e-shops πιστεύει ότι θα είναι πολύ δύσκολη περίοδος, εάν υπάρξει εκτεταμένο lockdown όπως την Άνοιξη. Στον αντίποδα, 47% των online καταστημάτων αναμένει θετικό αντίκτυπο από το δεύτερο κύμα της πανδημίας στην Ελλάδα.

Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (52%) έχουν ήδη λάβει μέτρα για το δεύτερο κύμα της πανδημίας και έχει σκοπό να λάβει και πρόσθετα μέτρα. Στον αντίποδα, το 32% δεν έχει λάβει και δεν έχει σκοπό να λάβει κανένα μέτρο.

Στο μεταξύ, πάνω από το 60% των e-shops επενδύει αυτή τη στιγμή στο να ενισχύσει το stock, πριν από την περίοδο του Black Friday και των Χριστουγέννων. Το γεγονός αυτό υποδηλώνει ότι προσβλέπουν σε θετικά αποτελέσματα για το τέλος της χρονιάς, παρά το δεύτερο κύμα της πανδημίας.

Social media

Από αυτούς που δεν έχουν προβεί σε κανένα μέτρο ενόψει του δεύτερου κύματος, η εντονότερη παρουσία στα social media και η πιο επιθετική στρατηγική διαφήμισης βρίσκονται πρώτα στις προτιμήσεις τους (57%).

Η έρευνα δείχνει ότι, συνολικά, ο ρόλος των social media για τις επιχειρήσεις πώλησης ειδών μόδας στην Ελλάδα είναι, πλέον, πρωταγωνιστικός. Το 35% απαντά ότι τα Social Media εξελίσσονται σε κανάλι πώλησης που θα δοκιμαστεί ακόμη περισσότερο με στόχο την εντονότερη παρουσία, αλλά και την αύξηση των εσόδων.

(πηγή: sepe.gr)

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This