Μέσω των social media ρεφάρουν τη ζημία από το πάγωμα των παραγωγών και των συναυλιών εξαιτίας της πανδημίας μεγάλες σταρ του Χόλιγουντ, όπως η Τζένιφερ Ανιστον, η Σελένα Γκόμεζ και η Τζένιφερ Λόπεζ.
Η 51χρονη ελληνικής καταγωγής πρωταγωνίστρια της δημοφιλούς σειράς «Τα φιλαράκια» ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι έγινε «πρέσβειρα» των Vital Proteins και άρχισε να φωτογραφίζεται με τα προϊόντα αυτά. Σύμφωνα με τους καλά γνωρίζοντες τον τομέα της διαφήμισης μέσω Instagram, για καθένα post η Τζένιφερ πληρώνεται 750.000 δολάρια, καθώς και ποσοστά επί των πωλήσεων.
Οσο για τη συνομήλική της Τζένιφερ Λόπεζ, αυτή που έτσι κι αλλιώς είχε κάνει το Instagram βιομηχανία παραγωγής ζεστού χρήματος εδώ και καιρό, πρόσφατα άρχισε να προωθεί και προϊόντα από επιχειρήσεις που δεν της ανήκουν, όπως για παράδειγμα το Super Coffee. Για κάθε προωθητική της ανάρτηση η Λόπεζ, που έχει πάνω από 134.000.000 followers, εκτιμάται ότι πληρώνεται 675.000 δολάρια.
Η 28χρονη Σελένα Γκόμεζ από την άλλη, θεωρείται από τις πιο καλοπληρωμένες της εφαρμογής, καθώς διαθέτει πάνω από 197.000.000 followers. Αν και δεν ανεβάζει συχνά προϊόντα προς προώθηση, για την πρόσφατη ανάρτησή της με παπούτσια Puma Suedes κοντά στο χριστουγεννιάτικο της δέντρο εκτιμάται ότι πληρώθηκε 850.000 δολάρια και πιθανά μπόνους επί των πωλήσεων.