Δεν έχει το Θεό του ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης! Ως μια νέα Μαρία Αντουανέτα, (είχε πει το αμίμητο: «αφού δεν έχουν ψωμί, γιατί δεν τρώνε παντεσπάνι») παραχώρησε συνέντευξη στο κανάλι TRT σχετικά με το click away και την χαμηλή αποδοχή του μέτρου.
Με απέραντη αλαζονεία όταν ο δημοσιογράφος του είπε ότι οι Εμπορικοί Σύλλογοι της περιφέρειας δήλωσαν ότι το μέτρο είχε ανταπόκριση στο 35% των επαγγελματιών ο Υπουργός δεν δίστασε να απαξιώσει τους πάντες λέγοντας ότι ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει και ότι το κράτος γνωρίζει πολύ καλά ποια είναι η πραγματικότητα (αλήθεια την γνωρίζει ή ζει στον δικό του μαγικό κόσμο όπου όλα είναι καλώς καμωμένα;)…
Δείτε το απόσπασμα:
https://vimeo.com/494089501
Και σαν να μην έφτανε αυτό ο πολυπράγμων Άδωνις αποφάσισε να παραδώσει μαθήματα μάρκετινγκ στους επαγγελματίες οι οποίοι πασχίζουν να κρατήσουν τα μαγαζιά τους ανοιχτά θεωρώντας ότι όλοι οι μαγαζάτορες έχουν πελατολόγιο (με τα τηλέφωνα του κάθε πελάτη) και φυσικά ότι διαθέτουν iPhone!
Είπε λοιπόν ότι ο κάθε μικροκαταστηματάρχης το πρωί που ανοίγει το κατάστημά του θα πρέπει να παίρνει τους πελάτες του τηλέφωνο, (λογικά για να τους απαριθμεί την πραμάτεια του!!!!!!!) και εφόσον δεν έχει e-shop να κάνει μια κλήση Face Time (την συγκεκριμένη εφαρμογή την έχει μόνο το iPhone) και να τους τα δείχνει σε περίπτωση που επιθυμούν να ψωνίσουν!
Δείτε το απόσπασμα:
https://vimeo.com/494090009
Οι αναφορές Γεωργιάδη είναι πέρα από κάθε λογική και δυστυχώς για μια ακόμη φορά αποδεικνύουν ότι το Μέγαρο Μαξίμου είναι απλά… ανεξάρτητο πριγκιπάτο!