Δεν έχει περάσει παρά μόνο ένα εικοσιτετράωρο από τη σοκαριστική αποκάλυψη της «Espresso» για το τρίτο πρόσωπο (ηθοποιός, πρώην πανελίστας) που ήταν παρόν στον βιασμό 19χρονου αγοριού με μεταλλική ράβδο από πασίγνωστο σκηνοθέτη που έλαβε χώρα το 2005 μέσα στο σπίτι του θεατρανθρώπου και σήμερα βγάζουμε στο φως ακόμη μια ανατριχιαστική ιστορία με πρωταγωνιστή πάλι τον καταξιωμένο σκηνοθέτη, ο οποίος, όπως φαίνεται, είναι για χρόνια βουτηγμένος μέσα στις αρρωστημένες ορέξεις του.
Μετά την εξιστόρηση του Νίκου Σ. (ο ίδιος είχε διευκρινίσει αρχικά πως ούτε τα στοιχεία του αλλά ούτε και αυτά του θύτη του επιθυμούσε να δημοσιοποιηθούν, καθώς θα το κάνει ο ίδιος στη Δικαιοσύνη στην οποία θα καταφύγει, όπως πληροφορούμαστε, από ώρα σε ώρα) για την εφιαλτική βραδιά την οποία έζησε στο σπίτι του σκηνοθέτη με την πεολειχία που αναγκάστηκε να κάνει σε έναν νεαρό (σ.σ.: ο ηθοποιός, πρώην πανελίστας) και τον βιασμό που υπέστη από τον σκηνοθέτη με μια μεταλλική ράβδο, παρουσία του τρίτου προσώπου, το οποίο βουτηγμένο στις τύψεις είναι αποφασισμένο παρά και τις δικές του ευθύνες αποσιώπησης να σταθεί στο πλευρό του θύματος, ο αρρωστημένος βίος του σκηνοθέτη δεν έχει τελειωμό!
Μπόχα στο σανίδι
Η «Espresso» γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα για την μπόχα στις τέχνες και ξετυλίγει σιγά σιγά το κουβάρι των αποκαλύψεων για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις, αλλά και για τα δίχτυα που είχε απλώσει ο σκηνοθέτης-ντροπή του χώρου που έβαζε στο μάτι αγοράκια προκειμένου να ικανοποιήσει τις αρρωστημένες φαντασιώσεις και ορέξεις του.
Η ιστορία που αποκαλύπτει σήμερα η «Espresso» έλαβε χώρα πριν από αρκετά χρόνια. Κεντρικό πρόσωπο ο άνθρωπος που βίασε με μεταλλική ράβδο τον Νίκο Σ., όταν το θύμα ήταν 19 ετών. Θύμα του, ένα αγόρι 15 ετών (!) που ο πατέρας του ήταν από τους πιο διακεκριμένους στον χώρο και στην έκφανση της τέχνης όπου δραστηριοποιείται! Ο σκηνοθέτης και ο πατέρας του παιδιού γνωρίζονταν ενώ είχαν και επαγγελματική σχέση. Αυτή τη σχέση και οικειότητα εκμεταλλεύτηκε ο σκηνοθέτης προκειμένου να προσεγγίσει το ανήλικο παιδί του ανθρώπου με τον οποίο συναναστρεφόταν. Σιγά σιγά με τον τρόπο του κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του αγοριού.
Ζητούσε από τον ανυποψίαστο πατέρα να έχει μαζί του και τον γιο του
Στο εμετικό και αρρωστημενο μυαλό του είχε μόνο έναν σκοπό: να το παρασύρει, να το εκμαυλίσει, να το ρίξει στο κρεβάτι του. Είχε την πειθώ, την εξουσία πάνω του (που έχτισε σταδιακά) και πίσω από την πλάτη του νεαρού ύφαινε τον ιστό της αποπλάνησης, στον οποίο έπεσε ο νεαρός χωρίς να μπορεί να αντισταθεί. Ακόμη και όταν ο σκηνοθέτης με τον ανυποψιάστο πατέρα του 15χρονου έκανε επαγγελματικά ταξίδια στο εξωτερικό, ο σκηνοθέτης ζητούσε από τον πατέρα να έχει μαζί του και τον γιο του για να ανοίξει τους ορίζοντές του, να γνωρίσει άλλες κουλτούρες και πολιτισμούς. Και σε αυτά τα ταξίδια έβρισκε την ευκαιρία να ξεμοναχιάζει τον πιτσιρικά και να κατασπαράσσει σεξουαλικά το άγουρο κορμί του.
Εκείνος δεν είχε τη δύναμη να αντισταθεί, δεν τολμούσε να βρει τη δύναμη να αποκαλύψει στον πατέρα του όλα αυτά που συνέβαιναν. Ετρεμε και μόνο στην ιδέα της οργισμένης αντίδρασής του… Ο σκηνοθέτης για καιρό είχε τον 15χρονο ως σκεύος ηδονής, που πέταξε κάποια στιγμή, όταν βαρέθηκε να τον γεύεται. Ειχε άλλωστε πάντα την τάση να απλώνει τα χέρια του και σε άλλα αγόρια.
Τα χρόνια πέρασαν. Ο 15χρονος κουβαλώντας όλες αυτές τις τραυματικές εμπειρίες μεγάλωσε, χωρίς όμως να κλείσει ποτέ τις πληγές στην ψυχή και στο σώμα του. Ενηλικιώθηκε, όμως όσα πέρασε με τον σκηνοθέτη δεν έφυγαν ποτέ από την ψυχή του. Και πού και πού χάνεται στις αγκαλιές αντρών την ώρα που βλέπει τον σκηνοθέτη να φιγουράρει σε πρωτοσέλιδα και να γίνεται πρώτη είδηση, προκαλώντας ανατριχίλα στο πανελλήνιο.