Η ιστορία που θα σας διηγηθούμε είναι, δυστυχώς, απολύτως αληθινή. Τα στοιχεία του ανθρώπου που μαζί με την οικογένειά του βίωσαν όλα όσα θα σας εξιστορήσουμε, είναι φυσικά στη διάθεσή μας. Και στη διάθεση οιοδήποτε αρμόδιου τυχόν αμφισβητήσει τα γεγονότα.
Οσα ακολουθούν φανερώνουν το μέγεθος της ταλαιπωρίας στην οποία υποχρεώνονται οι Ελληνες πολίτες το 2021 επειδή έχουν την ατυχία να ζουν σε μία χώρα… χύμα.
Ας ακούσουμε λοιπόν τι μας είπε ο κ. Μ.Στ., ετών 55.
«Το βράδυ του Σαββάτου φτάνοντας στο σπίτι μου στις Αφίδνες, έπειτα από λίγη ώρα κόπηκε το ρεύμα. Προτού επικοινωνήσω με κάποιον περίμενα λίγο μήπως επανέλθει, στη συνέχεια όμως μετά από όσα έχουν συμβεί , θέλησα να προετοιμάσω τυχόν αποχώρηση μας καθώς θα ήταν αδύνατο να παραμείνουμε στο σπίτι χωρίς θέρμανση. Πρώτη κίνηση: τηλεφώνησα στο «100» ώστε να μου πουν με ποιο κωδικό μπορώ να φύγω, διότι είχε περάσει η 6ηαπογευματινή και υπήρχε ήδη απαγόρευση κυκλοφορίας. Η απάντηση που πήρα ήταν «Δεν γνωρίζουμε, να πάρετε το 1520».
Το νούμερο αυτό είναι η Υπηρεσία Καταναλωτή. Χρεώνεσαι… φυσικά γι αυτό το τηλεφώνημα. Κανείς δεν απαντούσε μόνο τα γνωστά μέσω τηλεφωνητή «για καταγγελία πατάς αυτό κλπ».
Κατόπιν επικοινώνησα με τον ΔΕΔΔΗΕ, χρόνος αναμονής 6 λεπτά ανέφερε το μήνυμα. Μετά από είκοσι και πλέον λεπτά κουράστηκα να περιμένω και το έκλεισα . Αποφάσισα να κάνω λίγο υπομονή ακόμη, προτού φύγουμε από το σπίτι, μήπως έρθει το ρεύμα κάτι που πράγματι συνέβη ευτυχώς όχι πολύ αργότερα. Σταθήκαμε τυχεροί. Διαφορετικά θα έπρεπε να φύγουμε από το σπίτι χωρίς να γνωρίζουμε ποιο κωδικό να χρησιμοποιήσουμε και με άμεσο κίνδυνο να μας σταματήσουν και να μας επιβάλλουν πρόστιμο. Τα συμπεράσματα δικά σας…»
Όπως διαπιστώνετε… όλες οι Υπηρεσίες του «Επιτελικού κράτους» του κ. Μητσοτάκη λειτουργούν… άψογα υπέρ του πολίτη. Ο Θεός βοηθός!