Εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού και των μηδενικών αφίξεων κρουαζιερόπλοιων, οι Κινέζοι της Cosco που διαχειρίζονται τον ΟΛΠ και το λιμάνι του Πειραιά, μετέτρεψαν το επιβατηγό λιμάνι σε σταθμό μεταφόρτωσης αυτοκινήτων.
Πρόκειται για την προβλήτα όπου δένουν τα κρουαζιερόπλοια και υπό κανονικές συνθήκες θα μετακινούνταν χιλιάδες ξένοι τουρίστες. Όμως ελλείψει μεταφορικού έργου, οι Κινέζοι του ΟΛΠ μετέτρεψε τον προβλήτα κρουαζιέρας σε car terminal.
Το επιβατηγό λιμάνι κατακλύστηκε από χιλιάδες διερχόμενα αυτοκίνητα που μεταφέρονται τράνζιτ από τον Πειραιά με πλοία μεταφοράς οχημάτων από την Ασία προς ευρωπαϊκές χώρες.
Νορβηγικό πλοίο ξεφόρτωσε την Κυριακή 1.800 αυτοκίνητα. Τα αυτοκίνητα θα παραμείνουν στο τέρμιναλ Ε12 κρουαζιέρας μέχρι να έρθει το επόμενο πλοίο που θα τα παραλάβει.
Η μετατροπή του επιβατηγού λιμανιού σε car terminal προκάλεσε την αντίδραση κατοίκων και φορέων της πόλης οι οποίοι καταγγέλλουν πως παραβιάζεται η σύμβαση παραχώρησης του λιμανιού από το Δημόσιο στην Cosco καθώς και το master plan.
Οι κοινοτικοί σύμβουλοι Δήμητρα Βήνη και Σωτήρης Αλεξόπουλος αναφέρουν σε κοινή τους δήλωση:
«Για μια ακόμη φορά η εταιρεία Κινεζικών συμφερόντων COSCO καταπατά απροκάλυπτα τους νόμους και γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων της την τοπική κοινωνία.
Η μετατροπή του προβλήτα κρουαζιέρας σε car terminal σηματοδοτεί το πρώτο βήμα των προθέσεων της προκειμένου να μετατρέψει όλον το Πειραιά σε γερανογέφυρες και φορτοεκφορτώσεις. Η ενέργεια της COSCO απαγορεύεται από την σύμβαση παραχώρησης του λιμένα και το master plan. Η δημοτική αρχή για άλλη μια φορά δεν αντέδρασε. Είναι η ώρα που οι αυταπάτες για αναπτυξιακό όνειρα καταρρίπτονται. Απευθύνουμε μήνυμα προς τον Πειραϊκό λαό να μην περιμένει ότι οι λύκοι θα τον ταΐσουν, αντί να τον καταβροχθίσουν. Ο Πειραϊκός λαός ενωμένος θα δώσει την απάντηση!
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ Α ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ –ΟΧΙ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΪΚΗ».