Σήμερα, αναμφίβολα, ζούμε σε μια χρονική περίοδο που σχεδόν τα πάντα είναι συνδεδεμένα με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο στο διαδίκτυο.
Οι αγοραστικές συνήθειες αλλάζουν όλο και περισσότερο, αλλά αυτό το οποίο έχει αλλάξει σε μεγαλύτερο βαθμό είναι η αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος αναζητά πληροφορίες ή κάνει έρευνα αγοράς. Οι περισσότεροι άνθρωποι ξεκινούν από την αναζήτηση σε κάποια μηχανή αναζήτησης ή σε κάποιο social media για το θέμα που τους ενδιαφέρει. Από την αγορά ελαστικών αυτοκινήτου, μέχρι την αναζήτηση του κοντινότερου σε αυτόν φούρνου.
Στο συγκεκριμένο video, το οποίο αποτελεί το πρώτο από μια σειρά παρόμοιων videos, θα δούμε τους 5 βασικότερους λόγους στο γιατί κάποιος επαγγελματίας πρέπει να έχει μια ιστοσελίδα, πως μπορεί να τον ωφελήσει ποικιλοτρόπως και φυσικά πως μια «τοπική» επιχείρηση η οποία δουλεύει με τον εκεί πληθυσμό μπορεί να έχει κέρδος έχοντας μια αξιοπρεπή ιστοσελίδα.
- Δείτε το πρώτο μέρος του αφιερώματος: