Παραδίδονται μαθήματα δικαιωματισμού και ορθοπολιτικότητος. Πληροφορίες: κος Πλεύρης
- Από τον Παναγιώτη Λιάκο
Ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης είναι ένας άνθρωπος γεμάτος θάρρος και διακρίνεται για την αυταπάρνηση με την οποία ρίχνεται στη φωτιά της μάχης όταν πρόκειται να υπερασπίσει αρχές και αξίες. Όλοι θυμούνται ότι τον Ιούλιο του 2019 πραγματοποίησε μια καταδρομική, προεκλογική επίθεση στο αναρχικό κάστρο των Εξαρχείων. Τότε ο τολμητίας Θάνος, αχάραγα, όταν οι κόκορες έψαχναν αναπτήρα για ν’ ανάψουν μπρίκι και να φτιάξουν τον καφέ τους, γυρνούσε βίντεο στην πλατεία Εξαρχείων εξαγγέλλοντας το τέλος του «άβατου» και ταυτόχρονα κοιτώντας πίσω μπρος, δεξιά κι αριστερά μην τυχόν ξεμυτίσει κάνας ξενύχτης αναρχικός από καμιά γωνιά και είχε τίποτις ντράβαλα.
Τώρα ο υπουργός Πλεύρης απαιτεί την επανεξέταση του εντύπου του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας, το οποίο αναφέρει ότι όποιος είχε έστω και μία ομοφυλοφιλική σχέση από το 1977 δεν μπορεί να γίνει αιμοδότης. Ο κ. Πλεύρης προφανώς εξέτασε όλα τα επιστημονικά δεδομένα στο οικιακό εργαστήριο ορθοπολιτικού επιταχυντή που ενδέχεται να διαθέτει και απεφάνθη ότι το έγγραφο πρέπει να αλλάξει διότι είναι θέμα «δικαιωμάτων». Το είπε και απευθυνόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ: «Εσείς που είστε προοδευτικοί τι κάνατε για να αλλάξετε αυτό το έγγραφο; Κυβερνούσατε 5 χρόνια. Στα θέματα δικαιωμάτων καλές είναι οι θεωρίες και οι διεκδικήσεις, αλλά καλές είναι και οι πράξεις».
Η στήλη δεν διεκδικεί δάφνες ιατρικής επιστημοσύνης. Αυτές ανήκουν στον Θανάση Πλεύρη που τυγχάνει υπουργός Υγείας, αν και δικηγόρος. Απλώς υπενθυμίζουμε ότι από εδώ (βλ. δημοσίευμα της 26ης Ιουλίου 2018) είχε γίνει αναφορά στο θέμα του εντύπου, αλλά όχι αρνητική. Κάθε άλλο. Στο άρθρο αναφερόταν ότι «η επιστήμη δεν ενδιαφέρεται να λέει όσα διαπιστώνει στρογγυλεμένα μην τυχόν και θίξει κάποιον που δεν θίγεται από τις ίδιες τις πράξεις του αλλά μόνο από τα λόγια των άλλων. […] Η ψυχρή λογική, αυτό που τόσο φοβούνται όσοι θησαυρίζουν από τη βιομηχανία ψεμάτων που αποκαλείται πολιτική ορθότητα, συνηθίζει να επικυρώνει τις υποψίες των πολλών. Το λάθος είναι λάθος και το σωστό είναι σωστό. Οπως κι αν τα βαφτίσεις (επιλογή, τρόπος ζωής, προσανατολισμός κ.λπ.) τα πράγματα είναι αυτά που είναι».