Φωκίδα: Τα ψέματα και οι κοροϊδίες συνεχίζονται…

«Ουσία μηδέν» στον τόπο από τον Ιωάννη Μπούγα, βουλευτή Φωκίδας της ΝΔ

Must Read

Η Φωκίδα είναι από τις πιο εμβληματικές περιοχές της Ελλάδας με ισχυρό παρόν σε κάθε περίοδο της ιστορίας μας. Δυστυχώς, εδώ και χρόνια η πορεία της είναι φθίνουσα, η κοινωνία της συρρικνώνεται και υποφέρει, για ανάπτυξη ούτε λόγος και ουσιαστικά κινδυνεύει να γίνει «νεκροταφείο» συνταξιούχων και υποαπασχολούμενων, χωρίς νέες επενδύσεις, με συνεχόμενη ανεργία των νέων και πεπαλαιωμένες υποδομές. Όλα αυτά αντανακλώνται στη μίζερη και αναποτελεσματική πολιτική ζωή της.

Όλοι οι πολίτες προβληματίζονται για το χαμηλό επίπεδο εκπροσώπησης στη Βουλή και στην αυτοδιοίκηση. Ευθύνες βέβαια έχουν πρώτιστα οι ίδιοι για τις επιλογές τους. Όμως, οφείλουμε να  κατακρίνουμε τον εμπαιγμό του απλού Πολίτη και την ανικανότητα των πολιτικών μετριοτήτων, που διοικούν τον τόπο μας, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα, χωρίς καλλωπισμούς και αποσιωπήσεις, τα αρνητικά τους αποτελέσματα.

Ο νομός έχει την ατυχία να είναι μονοεδρική περιφέρεια, στην οποία σημερινός Βουλευτής έχει εκλεγεί ο Ιωάννης Μπούγας της Ν.Δ., πού εμφανίζεται ως εκλεκτός της ηγετικής ομάδας του κόμματός του, αλλά στη Φωκίδα αναλίσκεται σε επικοινωνιακού χαρακτήρα και παλαιοκομματικής τακτικής δραστηριότητες. Ουσία μηδέν για τον τόπο!

Επιχειρώντας μία πολύ σύντομη αναδρομή θα ανατρέξουμε σε μερικά από τα ανοικτά μέτωπα, πού υποτίθεται θα αντιμετώπιζε ο εν λόγω πολιτικός, προκειμένου να διαφανεί  ότι η νύχτα δεν γίνεται μέρα, όσο κι αν το προσπαθούν οι μετριότατοι διαχειριστές της τοπικής εξουσίας με δελτία τύπου και φωτογραφίες…

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ – ΙΤΕΑΣ – ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ

Δεν τολμούν να πουν την αλήθεια στους πολίτες της Φωκίδας, δηλαδή ότι ο οδικός άξονας που παραπλανητικά αποκαλούν «ΔΙΑΓΩΝΙΟ» δεν είναι ο πολυαναμενόμενος για τη Φωκίδα και την κεντρική Στερεά Ελλάδα αυτοκινητόδρομος, πού θα διασυνδέσει την ανατολική με την δυτική Ελλάδα, σύγχρονος οδικός άξονας, αλλά ο παλιός υφιστάμενος δρόμος, ο επαρχιακός «εθνικός» δρόμος.  Αυτόν, που όποιος τον περνάει, αποφεύγει να τον περάσει ξανά…  Αυτόν πού υποτίθεται επιχειρούν να επισκευάσουν σε ένα μικρό του τμήμα, από τη Γραβιά έως το εργοτάξιο της επιχείρησης εξόρυξης Βωξίτη!

Αλλά και πάλι δεν καταφέρνουν ούτε να τον ξεκινήσουν. Τώρα μάλιστα αποχώρησε και  ο εργολάβος, που μειοδότησε στον διαγωνισμό. Και ευτυχώς. Γιατί, αυτές οι μικροεπεμβάσεις που σχεδιάζουν, θα αποτελέσουν σοβαρό εμπόδιο, ικανό ακόμη και να ματαιώσει οριστικά τη κατασκευή του αυτοκινητόδρομου.

Η απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, που αναδημοσιεύει σε δελτίο τύπου του ο Βουλευτής κ. Μπούγας, αναφέρεται μόνο σε έργο  «Βελτίωσης του οδικού τμήματος Μπράλου – Άμφισσας »,  χωρίς να αναγράφεται πουθενά στην εν λόγω απόφαση η λέξη «Αυτοκινητόδρομος» και αυτό, το… σχεδόν ΤΙΠΟΤΑ, το εκλαμβάνει ως επιτυχία, λέγοντας χαρακτηριστικά, ότι : «ένα όνειρο για τη Φωκίδα παίρνει σάρκα και οστά», με γνωστή την ανεπανάληπτη εκτίμησή του, ότι, ο αυτοκινητόδρομος Ε65 προς Ξυνιάδα και Τρίκαλα …ωφελεί την Φωκίδα!

Σε νεότερο δελτίο τύπου του Βουλευτή αναφέρεται η διαβεβαίωση του Υπουργού για την ολοκλήρωση των τευχών δημοπράτησης και την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας.

Για πολλοστή φορά απευθύνεται προς κάθε αρμόδιο ή εμπλεκόμενο το καίριο ερώτημα:  Υπάρχει μελέτη που να περιλαμβάνει σήραγγες δύο κατευθύνσεων με είσοδο από Γραβιά και έξοδο προ της Άμφισσας; Η απάντηση θα φωτίσει τα πράγματα σχετικά με το ενδεχόμενο κατασκευής σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, αλλιώς το προβλεπόμενο έργο θα αφορά μόνο τη βελτίωση του υφιστάμενου κακού και επικίνδυνου δρόμου, όπως το αναφέρει η Υπουργική απόφαση.

Έχουν ερωτηθεί οι Μεταλλευτικές Εταιρείες Εξόρυξης Βωξίτη της περιοχής, ώστε να υποδείξουν πιθανές χαράξεις για κατασκευή σηράγγων, προκειμένου να εξασφαλίζεται η ασφαλής διάβαση και κατασκευή τους, να μην παρακωλύονται σε καμία περίπτωση οι μεταλλευτικές εργασίες τους και το κυριότερο, να μην διέρχονται δια μέσω κοιτασμάτων μελλοντικών εξορύξεων;

ΕΡΓΟ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΑΙΩΝΑ ΑΜΦΙΣΣΑΣ

Σε πλήρη αβεβαιότητα είναι και το έργο αυτό. Ίσως και να μην τελειώσει ποτέ.  Έχουν σταματήσει πάλι οι εργασίες επί οκτώ και πλέον μήνες και το γεγονός αυτό το κρατάνε κρυφό, γιατί δεν έχουν απαντήσεις.

Που είναι ο τοπικός Βουλευτής, ο Δήμαρχος Δελφών, ο Αντιπεριφερειάρχης,  ο Περιφερειάρχης;; Όσο για τα κόμματα, που στη Φωκίδα είναι ενταγμένα στο ενιαίο τοπικό σύστημα εξουσίας για την εναλλαγή των ιδίων προσώπων και αντιλήψεων στα αξιώματα του Νομού, ούτε κουβέντα να γίνεται….!

Πρέπει όμως να δοθούν οι οφειλόμενες απαντήσεις για τις δομικές τροποποιήσεις στη μελέτη του έργου, αν εγκρίθηκαν και τον λόγο που αυτές έγιναν, αν έχουν ληφθεί μέτρα κατά του εργολάβου για τις διακοπές και τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην εκτέλεση των εργασιών και ποιά. Πρέπει επίσης να απαντήσουν, για ποιο λόγο ο εργολάβος εισέπραξε το ποσό των επτά εκατομμυρίων ευρώ περίπου, που δεν αφορούσαν εκτελεσμένες εργασίες και, αρχικά, ο Επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου αρνήθηκε την πληρωμή αυτή.

ΝΑΥΑΓΗΣΕ ΚΑΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΙΤΕΑΣ

Ο Όμιλος ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΗ, που ξέρει να πιάνει τον άνεμο στα πανιά του, με εξέχουσα θέση στην εκμετάλλευση Μαρίνων στην Ελλάδα και τη Μεσόγειο, είχε εκδηλώσει ζωηρό ενδιαφέρον για την αξιοποίηση και εκμετάλλευση της Μαρίνας Ιτέας. Μόνο με τη διακίνηση των ιδιόκτητων πεντακοσίων σκαφών και άλλων τόσων που διαχειρίζεται, η συμβολή του στη τουριστική ανάπτυξη της περιοχής θα ήταν πολύ σημαντική και το λιμάνι της Ιτέας θα έσφυζε από ζωή.

Τι συνέβη όμως και αναγκάστηκε να αποχωρήσει από την διαδικασία, ενώ είχε αποφασισθεί η ανάθεση της εκμετάλλευσης στην εν λόγω εταιρεία; Συνδέεται το «ναυάγιο» αυτό με την ξαφνική εκδήλωση ενδιαφέροντος του Λιμενικού Ταμείου να αναλάβει το ίδιο την εκμετάλλευση, ως επιχειρηματίας, της Μαρίνας;

Αληθεύει η φημολογούμενη άμεση ανάμιξη του Βουλευτή Μπούγα και η διαμεσολάβησή του στο ΤΑΙΠΕΔ για την εκμετάλλευση της Μαρίνας Ιτέας από το Λιμενικό Ταμείο και γιατί δεν επέδειξε το ανάλογο ενδιαφέρον για την υπογραφή της σύμβασης με τον όμιλο Κυριακούλη;

Κατά πόσον η υποστήριξή του αυτή συνδέεται με το γεγονός ότι έχει διορίσει τα μη μόνιμα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Λ.Τ. με κουμπάρους του και συνεργάτες του πολιτικού του συνεταίρου τ. Δημάρχου Δελφών θ. Παναγιωτόπουλου;

Γιατί το ΤΑΙΠΕΔ δημοπρατεί άλλες επτά Μαρίνες και την Μαρίνα της Ιτέας την έχει στα αζήτητα;

Τα έργα πού προεκλογικά εμφανίζονται ως άμεσες προτεραιότητες και έτοιμα προς επίλυση, αλλά μετεκλογικά συνεχίζουν να καρκινοβατούν είναι αρκετά και σημαντικά. Ενδεικτικά να αναφέρουμε το έργο του Βιολογικού Καθαρισμού των παραλίμνιων περιοχών του ταμιευτήρα Μόρνου, από την μη κατασκευή του οποίου κάποιοι μεταφορείς λυμάτων θησαυρίζουν. Πρόσφατα η Υπουργός Πολιτισμού επισκέφθηκε τους Δελφούς και απογοήτευσε για μια ακόμη φορά όσους την άκουσαν, παρουσία των Βουλευτή, Δημάρχου, κλπ να δηλώνει το απόλυτο τίποτα για την κατασκευή του Συνεδριακού Κέντρου Δελφών, του χώρου στάθμευσης Δελφών και να αοριστολογεί για έργα αντιμετώπισης των καταπτώσεων βράχων εντός του Αρχαιολογικού χώρου. Σιωπή τέλος επικρατεί για την αδιανόητη κατασκευή σχολικού κτιρίου εντός του χώρου πού στεγάζεται το ιστορικό 1ο Δημοτικό Σχολείο Άμφισσας και για την τύχη των αρχαιολογικών ευρημάτων πού ανακαλύφθηκαν εκεί.  Ο κατάλογος της κοροϊδίας είναι μεγάλος. Οι προεκλογικές υποσχέσεις του χθες κατάντησαν ψέματα και αναπάντητα ερωτήματα πού ξεσηκώνουν τους έντιμους αλλά όχι αφελείς πολίτες.

Εάν όμως οι εκπρόσωποι του τόπου ενεργούν όπως ενεργούν (αν και όποτε ενεργούν) θεωρώντας ότι είναι επίτευγμα να προχωρούν από αποτυχία σε αποτυχία χωρίς να χάνουν τον …ενθουσιασμό τους, η Φωκίδα δεν έχει ανάγκη τις … υπηρεσίες τους.

*(Ο Νίκος Δρόλαπας είναι π. μηχανικός, επιχειρηματίας και ενεργός πολίτης της Άμφισσας)

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This