Ο επικοινωνιακός μηχανισμός του Μεγάρου Μαξίμου εκτός από την προεκλογική στήριξη στο πρόσωπο του Νίκου Ανδρουλάκη, έχει επιδοθεί και στην διαδικασία κτισίματος του προφίλ του, προκειμένου να ενδυναμωθούν τα ποσοστά του Κινήματος Αλλαγής.
Ο στόχος ήταν διπλός. Από τη μία ο Νίκος Ανδρουλάκης θεωρείται ο ιδανικός εταίρος για μία μετεκλογική συνεργασία με τη Ν.Δ.
Από την άλλη, η ενδυνάμωση του νέου ΠΑΣΟΚ σύμφωνα με τους υπολογισμούς του μεγάρου Μαξίμου, θα αποδυνάμωνε τα εκλογικά ποσοστά του ΣυΡιζΑ. Ειδικά μετά την διαγραφή του Παναγιώτη Κουρουμπλή, στο Μέγαρο άνοιγαν σαμπάνιες διότι έβλεπαν τον στόχο να επιτυγχάνεται.
Οι πανηγυρισμοί όμως κόπασαν γρήγορα. Στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη μάλιστα, εξέφρασε την κάθετη διαφωνία του, μετά τα σημερινά διθυραμβικά πρωτοσέλιδα για το Νίκο Ανδρουλάκη και τις δημοσκοπήσεις που τον δείχνουν να εμφανίζει ιλιγγιώδη άνοδο, αγγίζοντας τα ποσοστά του ΣυΡιζΑ.
Ο λόγος της ανησυχίας είναι ότι σύμφωνα με τις πρώτες μετρήσεις, ο Ανδρουλάκης για κάθε έναν ψηφοφόρο που στερεί από τον ΣΥΡΙΖΑ, «κλέβει» αντίστοιχα τρεις από τον Κυριάκο Μητσοτάκη!
Όσο μάλιστα ο νέος πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής ενισχύεται αποκλειστικά από τα ΜΜΕ που στηρίζουν τον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση, το ποσοστό αυτό θα αυξάνεται.
«Είναι σα να βάζεις ένα δεύτερο προϊόν στο ίδιο μαγαζί. Το απέναντι μαγαζί δεν πρόκειται να χάσει την πελατεία του!», ήταν το χαρακτηριστικό παράδειγμα του ισχυρού άνδρα δίπλα στον πρωθυπουργό.
Οι εμπνευστές όμως της συγκεκριμένης πολιτικής, επιμένουν ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν δίχτυ που θα συλλέξει τους δυσαρεστημένους ψηφοφόρους της Ν.Δ. και θα τους επαναπατρίσει μέσω συγκυβέρνησης. Έτσι, δεν πρόκειται να χαθεί ούτε μία ψήφος και σωρευτικά τα εκλογικά ποσοστά θα διατηρηθούν επιτρέποντας μία συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ μετά τις δεύτερες εκλογές. Η σιγουριά που επιδεικνύουν πάντως, δείχνει ότι θεωρούν τον Νίκο Ανδρουλάκη, απολύτως ελεγχόμενο από το Μέγαρο Μαξίμου.