Αυτά για τα οποία δεν μιλά κανείς, τις πολλαπλές αρνητικές συνέπειες δηλαδή των καταστροφικών και ανούσιων lockdowns, έρχονται συνεχώς να επιβεβαιώσουν με στοιχεία, ότι περισσότερο κακό έκαναν (με μακροπρόθεσμες συνέπειες…), παρά καλό.
Νέα έρευνα, αυτή τη φορά του Πανεπιστημίου της Έσσης τονίζει πως οι απόπειρες αυτοκτονίας παιδιών και εφήβων τριπλασιάστηκαν στη Γερμανία κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της έρευνας, τον παιδίατρο και εντατικολόγο Κρίστιαν Ντόνα-Σβάκε, μελετήθηκαν τα στοιχεία από 27 Μονάδες Εντατικής Θεραπείας παίδων σε όλη τη Γερμανία.
«Είχαμε περίπου 500 περιστατικά από τα μέσα Μαρτίου έως τα τέλη Μαΐου του 2021, δηλαδή περίπου τα τριπλάσια σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο των ετών 2017, 2018 και 2019», σημείωσε ο καθηγητής Ντόνα-Σβάνκε στην εφημερίδα Bild και διευκρίνισε ότι «προφανώς δεν καταλήγουν όλες οι απόπειρες αυτοκτονίας αυτής της ηλικιακής κατηγορίας σε ΜΕΘ, καθώς γίνονται συνήθως με χάπια».
Ανέφερε ακόμη ότι στα παιδιά και τους εφήβους, σε θάνατο καταλήγει περίπου το 5% των περιστατικών, πάντως πολλές περιπτώσεις προλαμβάνονται.
Ο κ. Ντόνα-Σβάνκε εξήγησε ότι αφορμή για την έρευνα υπήρξε η διαπίστωση αύξησης των περιστατικών στη δική του κλινική, ήδη κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown. Θορυβημένος, είχε επικοινωνήσει με συναδέλφους του σε άλλες ΜΕΘ Παίδων κι έτσι άρχισε η μελέτη για τις παράπλευρες επιπτώσεις της πανδημίας στα παιδιά και τους εφήβους.
Μελλοντική αύξηση των ψυχικά ασθενών παιδιών και εφήβων…
Σε ανάλογη έρευνα, ο επικεφαλής της Παιδιατρικής Κλινικής Κλέμενς Άουγκουστ στην Κάτω Σαξονία, ο Αντρέας Ρόμπεργκ, είχε επισημάνει πριν από λίγο καιρό ότι το lockdown αποτελεί τον καταλύτη για να εκδηλωθούν ψυχολογικά προβλήματα (και) στα παιδιά.
«Διαπιστώνουμε ήδη ότι η ψυχολογική επιβάρυνση των παιδιών και των νέων είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Όσοι πλήττονται υποφέρουν συνήθως μεταξύ άλλων από βαριά κατάθλιψη ή φοβίες», δήλωνε τον περασμένο Οκτώβριο στην Bild ο κ. Ρόμπεργκ, τονίζοντας ότι αναμένει μελλοντική αύξηση των ψυχικά ασθενών παιδιών και εφήβων.