Στην αρένα της prime time ζώνης δεν έγινε «Σασμός», αλλά ξέσπασε βεντέτα ανάμεσα σε reality και σειρές για την πρωτοκαθεδρία στην τηλεθέαση! «Σασμός», «ΜasterChef», «Φάρμα» και «Survivor» μεταδίδονται από προχθές την ίδια ώρα (στις 21.00) και έγινε σκληρή μάχη, με το σίριαλ του Alpha να αντέχει τον σκληρό ανταγωνισμό ακόμη και μετά τη δυναμική είσοδο του «MasterChef», που κράτησε τη δεύτερη θέση στον πίνακα της τηλεθέασης! Σοβαρές απώλειες είχε η «Φάρμα», ενώ το «Survivor» άντεξε αγγίζοντας την τρίτη θέση!
Η σειρά του Alpha «Σασμός», που την εορταστική περίοδο δεν… κατέβασε ρολά, απέδειξε ότι έχει γίνει δυνατή συνήθεια μεγάλης μερίδας του τηλεοπτικού κοινού, καταγράφοντας 21,9% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 21,1% στο δυναμικό κοινό.
Mείωση ποσοστών
Από την άλλη, το «MasterChef», που μπήκε τη Δευτέρα με όρεξη στο τηλεοπτικό τοπίο, προκάλεσε μεν αλλαγές στα ανταγωνιστικά προγράμματα της ζώνης, αλλά δεν κατάφερε να σημειώσει τις υψηλές επιδόσεις της πρεμιέρας του προηγούμενου κύκλου του, αποδεικνύοντας πόσο σκληρή είναι η μάχη της τηλεθέασης τη φετινή σεζόν. Η προχθεσινή πρεμιέρα του reality μαγειρικής σημείωσε 17,2% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 21,9% στο δυναμικό κοινό, ενώ στο ξεκίνημά του την περσινή σεζόν είχε δώσει στο Star 35,5% και 42%, αντίστοιχα.
Σημαντική μείωση των ποσοστών της κατέγραψε η βουκολική «Φάρμα» του ΑΝΤ1, με 5% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 4,9% στο δυναμικό κοινό, ενώ η καθυστερημένη επιστροφή των «Άγριων μελισσών», παρότι δεν έπεσαν στη μάχη με reality και «Σασμό», είχε ως αποτέλεσμα η σειρά του καναλιού του Αμαρουσίου να σημειώσει τις χαμηλότερες πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης στην έως τώρα πορεία της, 17,2% στο γενικό σύνολο και 13,4% στο δυναμικό κοινό.
Τέλος, με… μώλωπες αλλά όρθιο βγήκε από το ρινγκ της τηλεθέασης το «Survivor», καταγράφοντας 19,8% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 20,7% στο δυναμικό κοινό.