To Υπ. Μεταφορών ετοιμάζει «πάγωμα» στην αύξηση των διοδίων της Εγνατίας

Must Read

«Φρένο» στις αυξήσεις των σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό προσανατολίζεται να βάλει η ηγεσία του υπουργείου καθώς εκτιμάται ότι η διαχείρισή πολλαπλών σταθμών είναι οικονομικά ασύμφορη για την εταιρία.

  • Του Αντώνη Ι. Αντωνιάδη

Σήμερα στον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο της χώρας μήκους 670 χλμ λειτουργούν 13 σταθμοί διοδίων. Επιπλέον, τρεις είναι έτοιμοι αλλά εκτός λειτουργίας και δυο υπό κατασκευή. Εκτός αυτών όμως η μελέτη προβλέπει και 20 ζεύγη πλευρικών σταθμών διοδίων που ανεβάζει το συνολο των σταθμών στους 38. Ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μιλώντας στη Βουλή, στο πλαίσιο της ακρόασης της νέας διοίκησης της Εγνατίας ΑΕ, τάχθηκε υπέρ των «λελογισμένων διοδίων». Παράλληλα όμως άφησε αιχμές κατά του προκατόχου του για λαϊκισμό, διότι όπως είπε «βάλανε τα διόδια και δεν έχουν λειτουργήσει. Δηλαδή το τενεκεδάκι το κλώτσησαν μπροστά να το πάρουν οι επόμενοι.»

Εκτός όμως από τα διόδια, σύμφωνα με πληροφορίες του newsbreak.gr, υπάρχει πρόβλημα σε τρεις από τις 50 γέφυρες που βρίσκονται κατά μήκος της Εγνατίας εξ αιτίας της φθοράς. Παρά ταύτα υπογραμμίζεται σε όλους τους τόνους ότι δεν τίθεται θέμα επικινδυνότητας ενώ για λόγους πρόληψης έχουν αποσυρθεί από τη κυκλοφορία κάποιες λωρίδες. Τα προβλήματα εντοπίζονται στις γέφυρες Στρυμώνα, Αξιού και Γαλλικού. Μάλιστα μέχρι το τέλος του μήνα αναμένεται και η έκθεση επικινδυνότητας που θα δώσει το πράσινο φως για στοχευμένες παρεμβάσεις.

Θέμα υπάρχει και με τις 33 σήραγγες της Εγνατίας καθώς δεν υπάρχει ακόμη οριστική αδειοδότηση. Μάλιστα στις 17 εξ αυτών όπου είχε δοθεί αδειοδότηση, πλέον απαιτούνται συμπληρωματικά στοιχεία καθώς με το πέρασμα των χρόνων έχουν δημιουργηθεί νέα δεδομένα στις προδιαγραφές.

Σε εκκρεμότητα πλέον είναι και το ποιος θα αναλάβει την εκμετάλλευση, την συντήρηση και λειτουργία της Εγνατίας ΑΕ. Ήδη στον διαγωνισμό που έγινε έχουν προκριθεί 7 εταιρίες, όμως η διαδικασία της τελικής επιλογής «κολλάει» και γι’ αυτό δίνονται 6μηνες παρατάσεις. Για την ιστορία ο δρόμος προς παραχώρηση είναι 960 χλμ μαζί με τους τρεις κάθετους άξονες. Το έργο άρχισε το 1993 και κόστισε 6 δις ευρω.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This