Στη «δημοκρατία» δημοσιεύτηκε ένα εξαιρετικό ρεπορτάζ της Ιωάννας Τσέφλιου για την κατάντια της πλατείας Κολωνακίου. Τα δέντρα κόπηκαν, η πλατεία έγινε γιαπί, η σκόνη και ο θόρυβος κυριαρχούν, οι κάτοικοι σε απόγνωση και οι πελάτες των καταστημάτων μειώνονται με ταχείς ρυθμούς. Ποιος θέλει να πάει για ψώνια, να πιει τον καφέ του ή το ποτό του δίπλα σε… εργοτάξιο; Στο ρεπορτάζ της αναφερόταν ότι το έργο «που συμβασιοποιήθηκε το καλοκαίρι έχει προϋπολογισμό 1,2 δισ. ευρώ και διάρκεια κατασκευής τα οκτώ χρόνια.
- Από τον Παναγιώτη Λιάκο
Κάτι που, όπως λένε κάτοικοι της περιοχής του Κολωνακίου, αποκλείεται να ισχύσει, αφού είναι πεπεισμένοι πως στην καλύτερη των περιπτώσεων η πλατεία θα “ελευθερωθεί” το μακρινό 2032!» Ο δήμαρχος των… μεγάλων επιτυχιών (συναυλία Ρουβά, ημιφορτηγό με Πρωτοψάλτη εν μέσω καραντίνας, Μεγάλος Περίπατος) στις 7 Οκτωβρίου του 2021 είχε δηλώσει στο δημοτικό συμβούλιο ότι ήταν σύμφωνος με το μετρό στο Κολωνάκι, αρκεί «να μη χαθεί ούτε ένα δέντρο. Σήμερα και αύριο και για όσο χρόνο διαρκούν τα έργα, όσα δέντρα βγουν από τη θέση τους να μεταφυτευτούν τώρα στα σημεία που θα υποδειχθούν από τον δήμο».
Μέχρι να τοποθετηθούν τα δέντρα οι Κολωνακιώτες θα… απολαμβάνουν το «μαγευτικό» περιβάλλον που θα αφήσει ως κληρονομιά της θητείας του ο Κώστας Μπακογιάννης: κομπρεσέρ, φορτηγά, σκόνη, φωνές, μια ανασκαμμένη πλατεία και καταστήματα με τζίρο σοβαρά μειωμένο.
Κι όλα αυτά για να γίνει σταθμός μετρό σε ένα σημείο που απέχει 0,589 χλμ. από τον σταθμό του Συντάγματος (περίπου 10 λεπτά με τα πόδια, εικόνα 1), 0,639 χλμ. από τον σταθμό του Ευαγγελισμού (περίπου 11 λεπτά με τα πόδια, εικόνα 2) και 1,021 χλμ. από τον σταθμό Πανεπιστήμιο (περίπου 18 λεπτά με τα πόδια, εικόνα 3).
Ζήτω η οικογενειοκρατία!