Διευθυντής Πλακιωτάκη: «Θα μπορούσαν να κοιμηθούν στις αεροπορικές καρέκλες!»

Η απάντηση σε συνδικαλιστές ναυτεργατικών σωματείων για την ελλιπή καθαριότητα στις καμπίνες του «Euroferry Olympia»

Must Read

Σοκάρει η κυνική απάντηση του διευθυντή του γραφείου του υπουργού Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη στους εκπροσώπους ναυτεργατικών σωματείων που τον επισκέφτηκαν με αφορμή την φονική φωτιά στο επιβατηγό-οχηματατωγό πλοίο «Euroferry Olympia».

«Οι οδηγοί παρά το πρόβλημα με την καθαριότητα στις καμπίνες, θα μπορούσαν να κοιμηθούν στις αεροπορικές καρέκλες και στα σαλόνια» φέρεται να τους απάντησε ο Διευθυντής του Γραφείου του Υπουργού Ναυτιλίας κ. Κ. Βιδάλης, όπως προκύπτει από κοινή ανακοίνωση των Πανελληνίων Ενώσεων Μηχανικών, Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Στέφενσων» και μαγείρων Εμπορικού Ναυτικού.

Σχολιάζοντας τις απαντήσεις του διευθυντή του γραφείου του κ. Πλακιωτάκη, τα τρία ναυτεργατικά σωματεία αναφέρουν στην κοινή ανακοίνωση τους: «Ο Διευθυντής αποδέχτηκε τις παρατηρήσεις που έχουν καταγραφεί στους εκτεταμένους ελέγχους στο πλοίο από την Επιθεώρηση του Λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας (15/10/2021 και 16/02/2022), δηλώντας προκλητικά όπως ο εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας GRIMALDI, ότι «υπήρχαν παρανομίες, υπεύθυνος είναι ο πλοίαρχος του πλοίου και στα ερωτήματα σας θα απαντήσει ο εισαγγελέας»!!!, «οι οδηγοί παρά το πρόβλημα με την καθαριότητα στις καμπίνες, θα μπορούσαν να κοιμηθούν στις αεροπορικές καρέκλες και στα σαλόνια»!!!, «οι κανονισμοί για τις συνθέσεις των πλοίων καθορίζονται και από την Ε.Ε».

Επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά ότι δρομολογείται από την κυβέρνηση της ΝΔ όπως και τις προηγούμενες και το υπουργείο Ναυτιλίας, τις εγκληματικές ευθύνες της εταιρείας να τις επωμιστούν οι ναυτεργάτες και να μείνουν στο απυρόβλητο οι εφοπλιστές».

Στην ίδια ανακοίνωση οι διοικήσεις των ΠΕΜΕΝ, «Στέφενσων» και ναυτομαγείρων θέτουν τα ακόλουθα ερωτήματα:

1. Ποια είναι η πραγματική αιτία της πυρκαγιάς.
2. Αν λειτούργησαν τα μέσα πυρόσβεσης
3. Αν εφαρμόστηκε η στεγανή υποδιαίρεση στα γκαράζ του πλοίου
4. Πως αντιμετωπίστηκε η πυρκαγιά με την εκδήλωση της.
5. Ποιο είναι το ιστορικό των ελέγχων του πλοίου.
6. Πώς δικαιολογείται η μεταφορά των 239 επιβατών, των 42 οχημάτων, 153 φορτηγών, σε συνδυασμό με την μειωμένη οργανική σύνθεση των 51 μελών του πλοίου.

Στη συνάντηση με το διευθυντή του υπουργού Ναυτιλίας Γ. Πλακιωτάκη ανέδειξαν ότι παρόμοιες ήταν οι συνθήκες στη πυρκαγιά του «NORMAN ATLANTIC», με αντίστοιχα τραγικά αποτελέσματα, «θύματα στο βωμό της κερδοφορίας του εφοπλιστικού κεφαλαίου και χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα», όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This