Οι έλεγχοι των οχημάτων στα ΚΤΕΟ άρχισαν και οι εξελίξεις είναι απίστευτα δυσάρεστες για εκατοντάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, καθώς «κόπηκαν» στους ελέγχους και μάλιστα χωρίς δική τους υπαιτιότητα.
Τα γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι ένα τεράστιο γεγονός, όπως είχε αποκαλύψει προ ημερών η εφημερίδα «δημοκρατία», και τώρα φαίνονται και οι συνέπειες. Εκατοντάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πηγαίνοντας για τον προγραμματισμένο έλεγχο ΚΤΕΟ ανακάλυψαν με έκπληξη και οργή ότι τα οχήματά τους, τα οποία πλήρωσαν για να έχουν, δεν αναγράφουν τα πραγματικά χιλιόμετρα.
Το γεγονός ότι κόβονται από τον έλεγχο στο ΚΤΕΟ δεν είναι η μοναδική επίπτωση, καθώς τώρα τους περιμένει ένας απίστευτος γραφειοκρατικός γολγοθάς προκειμένου να διορθώσουν αυτό που ποτέ δεν έπραξαν οι ίδιοι, αλλά απατεώνες πωλητές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα, ο κάτοχος του αυτοκινήτου με τα πειραγμένα χιλιόμετρα καλείται να καταθέσει υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα πρέπει να αναφέρει εάν επιθυμεί να ενεργοποιηθεί η ποινική δίωξη κατά των υπευθύνων ή όχι.
Αυτό σημαίνει και ένας απίστευτος φαύλος κύκλος γραφειοκρατίας. Το ΚΤΕΟ, μόλις εντοπίσει γυρισμένα χιλιόμετρα, ενημερώνει την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Μεταφορών, ώστε να ακολουθήσουν οι προβλεπόμενες ποινικές κυρώσεις. Η διόρθωση των χιλιομέτρων που ουσιαστικά «λείπουν» γίνεται με τεκμαρτά χιλιόμετρα που υπολογίζονται ανά μήνα, όπως, για παράδειγμα, 1.000 χιλιόμετρα για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα, 500 χιλιόμετρα για τις μοτοσικλέτες και 3.000 για τα φορτηγά και τα λεωφορεία.
Τα σωστά χιλιόμετρα σε ένα αυτοκίνητο είναι αυτά που αναγράφονται πλέον στο Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου που εκδίδουν τα ΚΤΕΟ.
Φυσικά, προς το παρόν δεν υπάρχει απάντηση στο ερώτημα τι ακριβώς πρέπει να γίνει εάν τα χιλιόμετρα έχουν πειραχτεί από παλαιότερους ιδιοκτήτες, ειδικά σε περιπτώσεις που έχουν προηγηθεί πολλές μεταβιβάσεις. Τότε τα πράγματα για τον τωρινό ιδιοκτήτη είναι πραγματικά δύσκολα.
ΠΗΓΗ «δημοκρατία»