Όπως προαναφέραμε, το τι γίνεται στο twitter για τους Light και Snik δεν περιγράφεται, με τους χρήστες να κατακεραυνώνουν τους trappers και το είδος της μουσικής που υπηρετούν. Η «Espresso» αλίευσε μερικά από τα πιο βιτριολικά τιτιβίσματα:
- «Ο 11χρονος γιος μου και οι φίλοι του παπαγαλίζουν τραπ. Ακούω υπομονετικά. Τους λέω, ελάτε να αναλύσουμε τι λένε οι στίχοι. Αυτό, αυτό κι αυτό. Τα χαζογελάκια κόπηκαν. Μιλήστε στα παιδιά».
- «Σεξισμός, τσαμπουκάδες βία, ξύλο και τραμπουκισμοί. Είναι αυτοί πρότυπα για τα νέα παιδιά;»
- «Να τελειώσουμε με αυτό το κακόγουστο αστείο “καλλιτέχνης τράπερ”. Οι άνθρωποι ομολογούν “τραγουδιστά” ποινικά αδικήματα, κι αντί να κρύβονται, γίνονται είδωλα χυδαιότητας, παρακμής και τραμπουκισμού».
- «Το τραγικό της υπόθεσης δεν είναι το ξύλο που έπεσε. Το τραγικό είναι ότι ανέβηκαν μετά στη σκηνή για να ζητήσουν συγγνώμη και από κάτω το πλήθος τούς επευφημούσε, αντί να τους πάρει με τις τομάτες. Πόσο δυσοίωνο είναι το μέλλον της νέας γενιάς τελικά;»
- «Παρότι το cancel culture δεν με βρίσκει σύμφωνο, δεν μπορώ να βρω κάποιο λόγο να μην περιθωριοποιηθούν οι συγκεκριμένοι τράπερ και αντίστοιχοι “καλλιτέχνες”. Το lifestyle και η “ψευδοκουλτούρα” που διαρκώς προωθούν είναι καταστροφικά για τη νέα γενιά».
- «Βία, παραβατική συμπεριφορά, ναρκωτικά, σεξισμός, εύκολος πλουτισμός. Αυτά τα μηνύματα περνάει η τραπ μουσική. Αυτά περνάει το σύστημα. Πρέπει να μάθει η νέα γενιά τι θα πει αληθινή μουσική, αρμονία μελωδίας και στίχου, γιατρειά της ψυχής».
- «Δεν σεβάστηκαν την Ιωάννα Παλιοσπύρου που προσπαθούσε να παρουσιάσει, την Ελενα»