Δεν έχουν τέλος οι τηλεφωνικές απάτες με θύματα ανυποψίαστους πολίτες, που από τη μια στιγμή στην άλλη χάνουν τις οικονομίες μιας ζωής.
Μπορεί τις προηγούμενες ημέρες να σόκαρε το πανελλήνιο η απάτη με λεία 150.000 ευρώ, που έγινε σε βάρος ενός επαγγελματία στην Αμαλιάδα, ωστόσο άλλη μία επιχειρηματίας με κατάστημα στην ίδια περιοχή έχασε 40.000 ευρώ πέφτοντας θύμα τηλεφωνικής απάτης, πληρώνοντας ακριβά τη διαδικασία του Power Pass!
Οι δράστες επικοινώνησαν μαζί της, της παρουσιάστηκαν ως υπεύθυνοι εταιρίας παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και την έπεισαν ότι για να ολοκληρωθεί η διαδικασία χορήγησης του επιδόματος έπρεπε να καταχωρίσει τους προσωπικούς της κωδικούς σε έναν σύνδεσμο που της έστειλαν στο κινητό της. Μόλις τον άνοιξε η ανυποψίαστη γυναίκα έδωσε στους δράστες πρόσβαση στον λογαριασμό της.
Εκείνοι δεν έχασαν λεπτό, καθώς μετέφεραν διαδοχικά διάφορα ποσά σε πολλούς λογαριασμούς προκειμένου να μη γίνουν αντιληπτοί, με αποτέλεσμα να της αρπάξουν το συνολικό ποσό των 40.000 ευρώ. Οταν κατάλαβε ότι ο λογαριασμός της είχε αδειάσει, η άτυχη επιχειρηματίας υπέβαλε καταγγελία στην Ασφάλεια Αμαλιάδας που ερευνά την υπόθεση. Ωστόσο, η μέθοδος «διασποράς» των χρημάτων σε διάφορους λογαριασμούς δυσκολεύει τις διωκτικές Αρχές και τις τράπεζες, που προσπαθούν να εντοπίσουν πού κατέληξαν.