Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε σε κτηνοτρόφους του Τιρόλο ένα τηλεοπτικό σποτ για την προώθηση του τουρισμού στο ομόσπονδο κρατίδιο της Αυστρίας, καθώς, όπως λένε, προωθεί το -εισαγόμενο- γάλα βρώμης, σε βάρος του «παραδοσιακού» αγελαδινού.
Στο διαφημιστικό σποτ διάρκειας περίπου 90 δευτερολέπτων, το οποίο παρουσιάστηκε πριν από δέκα ημέρες, απεικονίζεται η Πέρχτα, μια θεότητα του παγανισμού στην αλπική λαογραφία, να βρίσκει στο χιόνι το γάντι που έχασε ένα κοριτσάκι και να το επιστρέφει στο πανδοχείο που βρίσκεται λίγο μακρύτερα. Η ιδιοκτήτρια του πανδοχείου θέλει να την ευχαριστήσει και η Πέρχτα παραγγέλνει έναν καφέ, διευκρινίζοντας ότι τον θέλει «με φυτικό γάλα».
2022: The chamber of agriculture in Tyrol criticises a commercial of the region of Tyrol, for showing a Latte Macchiato that is made with oat milk instead of cow's milk from Tyrol. The publicity spot is now being adapted. https://t.co/SI0lQQIWwX
— Crazy Ass Moments of Austrian Politics (@austria_moments) November 30, 2022
«Ελάτε όπως είστε: Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι εδώ», ήταν το σλόγκαν της διαφήμισης για τον δημοφιλή αυτό τουριστικό προορισμό των Άλπεων. Οι κτηνοτρόφοι της περιοχής, ωστόσο, θεώρησαν άκρως «προσβλητικό» το μήνυμα που εκπέμπεται, υπογραμμίζοντας πως εκείνοι «φροντίζουν καθημερινά για τη διαφύλαξη» των εμβληματικών βοσκοτόπων της περιοχής.
Χαρακτήρισαν, μάλιστα, «απαράδεκτη» την αντικατάσταση του «αυθεντικού τιρολέζικου γάλακτος με εισαγόμενο γάλα βρώμης» στο εν λόγω διαφημιστικό σποτ. Ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με δήλωση εκπροσώπου του τμήματος Επικοινωνίας του ομόσπονδου κρατιδίου στο Γαλλικό Πρακτορείο (AFP), αποφάσισαν να το αποσύρουν, για να αποφύγουν τα χειρότερα…