«Αλλο Πέπη, άλλο πρέπει» τη θυμόμαστε να λέει όλο νάζι πριν από δύο δεκαετίες (και βάλε) μέσα από τις μεταμεσονύκτιες και… επιμορφωτικές (!) εκπομπές στις οποίες συμμετείχε. «Αν θέλεις να ανοίξουν της καρδούλας μου οι πόρτες, βγάλε όλα τα ρούχα σου εκτός, εκτός από τις μπότες» τραγουδούσε την ίδια περίοδο, προκαλώντας «Σκάνδαλο», όπως λεγόταν και ο ομώνυμος δίσκος της που είχε κυκλοφορήσει. Το μόνο που δεν είχε δοκιμάσει τότε η Πέπη Τσεσμελή ήταν να παίξει στο θέατρο. Ε, κάλλιο αργά παρά ποτέ, που λέει κι ο λαός!
Η iconic φιγούρα των late 90s, που έγινε γνωστή μέσα από τις εκπομπές «Αυτόφωρο» και «Ερωτοδικείο», δημιουργώντας εκείνη την εποχή μεγάλο ντόρο γύρω από το όνομά της, τόσο με τα προκλητικά τραγούδια που είχε κυκλοφορήσει όσο και με τις αποκαλυπτικές φωτογραφίσεις που έκανε, δοκιμάζει φέτος την τύχη της στο θεατρικό σανίδι παίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο σε παράσταση. «Νιώθω χαρούμενη, μπορώ να πω κι ευτυχισμένη, γιατί δεν το περίμενα να γίνει στη ζωή μου. Μου είχαν κάνει πρόταση να παίξω και στο Δελφινάριο, στην παράσταση «Σημιτιτανικός», είχα πει «ναι», αλλά δείλιασα τελευταία στιγμή. Μετά το μετάνιωσα. Τώρα έγινε το… θαύμα. Καμιά φορά τα πράγματα γίνονται εκεί που δεν το περιμένεις» δήλωσε η ίδια σε πρόσφατη συνέντευξή της. Επιπλέον, η Πέπη Τσεσμελή αποκάλυψε ότι είχε παρακολουθήσει κάποια μαθήματα υποκριτικής παλιότερα. «Είχα παρακολουθήσει μαθήματα υποκριτικής στο παρελθόν, αλλά είχα μια ατυχία: δεν τα τελείωσα, γιατί με έδιωξαν» είπε χαρακτηριστικά.
Πάντως, από προχθές, 7 Δεκεμβρίου, η Πέπη (πρέπει, δεν πρέπει…) υποδύεται τη Σούλα στην κωμωδία «Ποιος είναι ο εκατομμυριούχος;» της Μαρίτας Ρίτζι, η οποία ανεβαίνει κάθε Τετάρτη στο θέατρο Αυλαία, στον Πειραιά. Σύμφωνα με την υπόθεση, ο Καραμήτρος, ζάπλουτος επιχειρηματίας, φεύγει από τη ζωή και την τεράστια περιουσία του την αφήνει στους κληρονόμους του. Ο Τζιανί, ο μπάτλερ του, βάσει του όρου της διαθήκης, καλεί τις τέσσερις τελευταίες σχέσεις του εκλιπόντος, για να διαβάσει τη διαθήκη. Στο έργο συμμετέχει φιλικά (αλλά όχι με φυσική παρουσία) και ο Γιάννης Μποσταντζόγλου.