Οκτώ στους δέκα καταναλωτές θέλουν οι αγορές να γίνονται μέσω drone

Must Read

Με πολύ υψηλές απαιτήσεις εμφανίζονται οι καταναλωτές για το πώς θα γίνονται οι αγορές το 2030, όπως αποκαλύπτει η έρευνα “Experience 2030: The Future of Customer Experience” της Futurum Research.

Οι καταναλωτές έχουν μεγάλες προσδοκίες από την τεχνολογία, αν αναλογιστεί κανείς πως το 81% περιμένει ότι η παράδοση των προϊόντων θα γίνεται μέσω drone, ενώ παράλληλα η παραγγελία και η παρακολούθηση της αγοράς θα είναι εφικτή μέσω chatbots.

Τα drones έχουν κάνει την εμφάνιση τους τα τελευταία χρόνια και έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν εκπληκτικά πανοραμικά πλάνα, ενώ τα λεγόμενα chatbots είναι μια λειτουργία η οποία προσφέρεται κυρίως από επιχειρήσεις σε 24ωρη βάση για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών.


Αναφορικά με τον τομέα του τουρισμού το 56% των ανθρώπων αναμένει έως το 2025 να μπορεί να επισκέπτεται απομακρυσμένες τοποθεσίες ή να παίρνει μέρος σε εκδηλώσεις ψυχαγωγίας εξ αποστάσεως μέσω συσκευών μικτής πραγματικότητας. Αναμένουμε να δούμε τις εξελίξεις της τεχνολογίας τα επόμενα χρόνια.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This