Με πολύ υψηλές απαιτήσεις εμφανίζονται οι καταναλωτές για το πώς θα γίνονται οι αγορές το 2030, όπως αποκαλύπτει η έρευνα “Experience 2030: The Future of Customer Experience” της Futurum Research.
Οι καταναλωτές έχουν μεγάλες προσδοκίες από την τεχνολογία, αν αναλογιστεί κανείς πως το 81% περιμένει ότι η παράδοση των προϊόντων θα γίνεται μέσω drone, ενώ παράλληλα η παραγγελία και η παρακολούθηση της αγοράς θα είναι εφικτή μέσω chatbots.
Τα drones έχουν κάνει την εμφάνιση τους τα τελευταία χρόνια και έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν εκπληκτικά πανοραμικά πλάνα, ενώ τα λεγόμενα chatbots είναι μια λειτουργία η οποία προσφέρεται κυρίως από επιχειρήσεις σε 24ωρη βάση για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών.
Αναφορικά με τον τομέα του τουρισμού το 56% των ανθρώπων αναμένει έως το 2025 να μπορεί να επισκέπτεται απομακρυσμένες τοποθεσίες ή να παίρνει μέρος σε εκδηλώσεις ψυχαγωγίας εξ αποστάσεως μέσω συσκευών μικτής πραγματικότητας. Αναμένουμε να δούμε τις εξελίξεις της τεχνολογίας τα επόμενα χρόνια.