Στο εδώλιο του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρόδου κατηγορούμενος για κατάχρηση ανηλίκου με χειρονομίες γενετήσιου χαρακτήρα αναμένεται να καθίσει στις 29 Μαρτίου, ένας 53χρονος καθηγητής θετικών επιστημών. Συγκεκριμένα, μία 15χρονη μαθήτρια κατήγγειλε πως ο άνδρας ασέλγησε σε βάρος της, κατά την διάρκεια ιδιαίτερων μαθημάτων που της έκανε, στο σπίτι της.
Το θέμα έχει λάβει τεράστια έκταση στο νησί της Ρόδου, αφού ο εκπαιδευτικός είναι γνωστός και διδάσκει σε μεγάλο σχολικό συγκρότημα. Η ανήλικη υποστηρίζει ότι πολλές φορές την έβαζε να κάθεται στα γόνατά του, την χαϊδευε και της έκανε διάφορες χειρονομίες. Ο εκπαιδευτικός από την άλλη διαψεύδει τα πάντα και κάνει λόγο για μια σκευωρία που έστησε η μαθήτρια, για να δικαιολογήσει την κακή της απόδοση στο σχολείο.
Η εκπαιδευτικός που «ξεκλείδωσε» το κορίτσι
Όλα ξεκίνησαν τον Μάιο του 2022, όταν μία από τις καθηγήτριες της μαθήτριας της τρίτης Γυμνασίου, διαπίστωσε μια αλλαγή στην συμπεριφορά της και την προσέγγισε, για να μάθει τι συνέβαινε. Τότε, έκπληκτη άκουσε από τα χείλη του παιδιού το μυστικό που έκρυβε βαθιά μέσα τoυ ακόμη και από τους γονείς του.
Η ανήλικη εκμυστηρεύτηκε στην εκπαιδευτικό, ότι ο καθηγητής ασελγούσε εις βάρος της κατά την διάρκεια ιδιαίτερων μαθημάτων που της παρέδιδε στο σπίτι, όπου διαμένει με τους γονείς της, ενώ φοιτούσε στην πέμπτη τάξη του δημοτικού! Μάλιστα, όπως υποστήριξε, οι ασελγείς πράξεις εις βάρος της από τον καθηγητή συνεχίστηκαν μέχρι και την πρώτη Γυμνασίου. Μάλιστα, το παιδί αποφάσισε να μην συνεχίσει την φοίτησή του στο σχολικό συγκρότημα στο οποίο εργάζεται ο εκπαιδευτικός και επέλεξε άλλο σχολείο.
Η καθηγήτρια ενημέρωσε με αναφορά της την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και η υπόθεση παραπέμφθηκε προς έρευνα στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου και από εκεί στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου ενώ ταυτόχρονα παραγγέλθηκε και διοικητική έρευνα.
Στο πλαίσιο της προανάκρισης που διενεργήθηκε τρεις καθηγήτριες κατέθεσαν τα όσα τους εκμυστηρεύθηκε το παιδί. Το παιδί περιέγραψε εξάλλου παρουσία παιδοψυχολόγου τα όσα βίωσε λέγοντας μάλιστα, ότι ο εκπαιδευτικός το έκανε σαν δικαιολογία όποτε εκείνη δεν καταλάβαινε αυτά που της έλεγε.
Τι υποστήριξε ο καθηγητής
Από την πλευρά του, ο καθηγητής αρνήθηκε τα όσα του αποδίδονται και υποστήριξε ότι την περίοδο 2017-2018 μετά από παράκληση συναδέλφου, γνωστού στην οικογένεια, δέχτηκε να βοηθήσει την αδερφή της μαθήτριας, που φέρεται επίσης ως θύμα του, για να δώσει πανελλήνιες. Μετά την επιτυχία του παιδιού στις πανελλήνιες και λόγω της σχέσης, όπως είπε, με την οικογένεια που αναπτύχθηκε, δέχτηκε να βοηθήσει και την μικρότερη αδελφή της και ξεκίνησε να της παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα δύο φορές την εβδομάδα.
Υποστηρίζει, ότι η ανήλικη πολλές φορές όταν τον χαιρετούσε ήταν πιο διαχυτική. Εκείνος ανταποκρινόμενος στη συμπεριφορά της μερικές φορές τη φιλούσε ως μεγαλύτερος και ως δάσκαλος στο κεφάλι, αλλά, αυτό γινόταν παρουσία της μητέρας της η οποία χαμογελούσε με συγκατάβαση.
Στην αρχή της πρώτης τάξης του Γυμνασίου η απόδοσή της, όπως ισχυρίστηκε ήταν καθοδική, οπότε συχνά της έκανε παρατηρήσεις. Αρνήθηκε ότι της ζήτησε να καθίσει στα γόνατά του και χαρακτηρίζει τον ισχυρισμό αυτό ψευδή και ανήθικο προσθέτοντας ότι ποτέ στη ζωή του και σε κανένα πρόσωπο δεν έχει φερθεί με τον τρόπο που τον κατηγορούν, ούτε και έχει περάσει από το μυαλό του κάτι τόσο απεχθές και ιδιαίτερα σε παιδί.
Τέλος, υπέβαλε και σειρά μηνυμάτων που είχε λάβει από το παιδί σε ανύποπτο χρόνο προτού γίνει η σε βάρος του καταγγελία.