Ένας άνδρας στην Ινδία σοκαρίστηκε όταν ανακάλυψε έναν ζωντανό αρουραίο σε μια συσκευασία με ψωμί που είχε αγοράσει μέσω διαδικτύου! «Ένας ζωντανός αρουραίος παραδόθηκε μέσα στη συσκευασία του ψωμιού», έγραψε εμβρόντητος ο Nitin Arora σχετικά με την «πιο δυσάρεστη εμπειρία», η οποία συνέβη την περασμένη εβδομάδα, ανέφερε το Jam Press.
Δεν πίστευε στα μάτια του ένας Ινδός όταν είδε τι τελικά παρήγγειλε μέσω του διαδικτύου! Η παραγγελία του περιείχε μία συσκευασία μέσα στην οποία «έκοβε» βόλτες ένας… αρουραίος. Όπως μεταδίδει η New York Post, ο Arora φέρεται να λαχταρούσε ένα σάντουιτς, γι’ αυτό αγόρασε ψωμί από το Blinkit. Δυστυχώς, όταν έφτασε η παραγγελία στην πόρτα του, ο Arora ανακάλυψε ότι το ψωμί ήρθε με έναν αρουραίο μέσα. Οι παρακάτω εικόνες δείχνουν το τρωκτικό στριμωγμένο μέσα στην πλαστική σακούλα δίπλα στο κομμένο σε φέτες ψωμί. «Αν μια παράδοση 10 λεπτών έχει τέτοιο φορτίο, θα προτιμούσα να περιμένω μερικές ώρες», είπε ο ίδιος.
«Η παραγγελία τελικά είχε περισσότερη πρωτεΐνη από υδατάνθρακες»
Όπως είναι φυσικό, οι εικόνες προκάλεσαν σάλο στα social media από χρήστες που μοιράστηκαν την αποστροφή τους. «Θέε μου είναι τόσο απαίσιο», έγραψε κάποιος. «Πώς γίνεται ο ντελιβεράς να παραδώσει κάτι τέτοιο, είμαι σοκαρισμένος», είπε ένας άλλος. «Φαίνεται ότι η υπηρεσία σας θα είναι πολύ χρήσιμη στους λάτρεις της γάτας παρά στους λάτρεις του ψωμιού», είπε κάποιος άλλος, ενώ δεν έλειψαν και τα αστεία του τύπου: «Η παραγγελία του Arora είχε περισσότερη πρωτεΐνη από υδατάνθρακες». Ωστόσο, ορισμένοι αμφέβαλλαν για το αν το περιστατικό είναι αληθινό, με έναν χρήστη να αναρωτιέται πώς ο «αρουραίος έμεινε ζωντανός μέσα στο πακέτο». «Είναι πολύ εύκολο για τον αρουραίο να βγει από το πακέτο, ο αρουραίος δεν θα μείνει εκεί για ώρες», έγραψε άλλος χρήστης. Έκτοτε, ο Arora παραπονέθηκε στο Blinkit για τον φερόμενο ως ωτοστόπ που διαδίδει τον hantavirus, όπως φαίνεται στα συνοδευτικά στιγμιότυπα οθόνης.
Customer finds live rat in bread delivery: ‘Most unpleasant experience’ https://t.co/JBEO0KFlGE pic.twitter.com/GAoiDc5s7n
— New York Post (@nypost) February 13, 2023
Η απάντηση της εταιρείας
Εκπρόσωπος της εφαρμογής για την παραγγελία τροφίμων φέρεται να απάντησε στην καταγγελία, λέγοντας ότι «λυπούνται εξαιρετικά για το ατυχές περιστατικό». «Στην Blinkit, τηρούμε τα υψηλότερα πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας και δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης λαμβάνει μόνο την καλύτερη ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών», ανέφερε. «Κατανοούμε ότι η εμπιστοσύνη σας σε εμάς είναι υψίστης σημασίας και λυπούμαστε πραγματικά που αυτή η κατάσταση κλονίζει αυτήν την εμπιστοσύνη», πρόσθεσε. «Λάβαμε γρήγορα μέτρα και αφαιρέσαμε από την πλατφόρμα μας το συνεργαζόμενο κατάστημα που είναι υπεύθυνο για αυτό το ζήτημα», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος, ο οποίος δεσμεύτηκε να διερευνήσει το θέμα.