Ξεπέρασαν το 1.000.000 οι αιτήσεις για ένταξη στο market pass. Η κοροιδία με τα ψίχουλα καλά κρατεί, και οι Έλληνες ανύμποροι να αντεπεξέλθουν στην ανεξέλεγκτη ακρίβεια, δεν σταματούν να κάνουν αιτήσεις για να διεκδικήσουν ακόμα και μισό ευρώ! Εκεί τούς έφτασε η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Η πλατφόρμα θα είναι ανοικτή μέχρι τις 15 Μαρτίου για όλα τα ΑΦΜ. Όποιος κάνει αίτηση στο market pass, μπορεί να επιλέξει αν θα πιστωθεί το επίδομα σε άυλη ψηφιακή κάρτα (αν το κινητό του υποστηρίζει τη λειτουργία ανέπαφων πληρωμών NFC) ή αλλιώς σε τραπεζικό λογαριασμό – ΙΒΑΝ. Όσοι υποβάλουν αίτηση τον Φεβρουάριο, έχουν περιθώριο να την ακυρώσουν και να διορθώσουν στοιχεία ή να αλλάξουν τρόπο πληρωμής μέχρι 28 Φεβρουαρίου. Όσοι υποβάλουν αίτηση από 1η Μαρτίου, μπορούν να ακυρώσουν την αίτησή τους και να υποβάλουν νέα μέχρι τις 15 του μηνός που λήγει η διορία. Μετά τις 15 Μαρτίου και αφού εγκριθεί η αίτηση, δεν γίνονται δεκτές ούτε νέες αιτήσεις, ούτε αλλαγή τρόπου πληρωμής (ΙΒΑΝ αντί κάρτας κλπ). Αν πριν την πληρωμή βρεθεί λάθος και απορριφθεί η πληρωμή από την τράπεζα, τότε ειδοποιείται με email ο δικαιούχος για να προβεί σε διορθώσεις (πχ ΙΒΑΝ) αλλά δεν μπορεί να αλλάξει τρόπο πληρωμής.
Τι πρέπει να προσέξουν όσοι υποβάλλουν αίτηση
Τα τρία στάδια προς την πληρωμή είναι τα παρακάτω. Όταν γράψει το σύστημα «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ» τότε σημαίνει ότι μπει τα χρήματα. Αναλυτικά:
- ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή θα αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα προς πραγματοποίηση κατά την εκτιμώμενη ημερομηνία εκτέλεσης
- ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ – ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και η επεξεργασία της μπορεί να διαρκέσει έως δέκα (10) εργάσιμες ημέρες
- ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς
- Εάν τελικά απορριφθεί η πληρωμή, τότε θα σας βγάλει το εξής μήνυμα: «ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ». Αυτό σημαίνει πως δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πληρωμής. Θα λάβετε ενημέρωση μέσω e-mail και από τις 15/3/2023 μέχρι τις 2/5/2023 μπορείτε να τροποποιήσετε τα στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής (δηλαδή το ΙΒΑΝ ή/και την τράπεζα), όμως δεν μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή μεταξύ ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και πίστωσης απευθείας στον λογαριασμό σας.
Τι «εννοεί» κάθε μήνυμα
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.
ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.
ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.
Εάν έχει απορριφθεί η αίτησή σας ή έχει προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα τότε θα δείτε τα παρακάτω μηνύματα:
ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους και μέχρι τις 15/3/2023 είναι δυνατόν να τροποποιηθεί και να υποβληθεί εκ νέου. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗ: Η αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail. Μετά τις 15/3/2023 μέχρι τις 2/5/2023 ο δικαιούχος μπορεί να τροποποιήσει στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε (ΙΒΑΝ ή/και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα), δεν μπορεί όμως να αναιρέσει την αρχική του επιλογή μεταξύ ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και τραπεζικής κατάθεσης.
ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102156327 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00) ή αποστολή e-mail στο marketpass@ktpae.gr.