Όσοι νομίζουν ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είναι εξαφανισμένος, κάνουν τεράστιο λάθος.
Ο Κυριάκος είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης, και ετοιμάζεται για την πολιτική διαχείριση της κρίσης έπειτα από την τραγωδία στα Τέμπη.
Το πρώτο τρίπτυχο του σχεδίου έχει ήδη εφαρμοστεί: Φταίει ο μηχανοδηγός, φταίνε οι συνδικαλιστές, φταίει ο παραιτηθείς Κώστας Καραμανλής.
Τώρα περνάμε στο δεύτερο σκέλος. Και αυτό θα έχει να κάνει με τις δημοσκοπήσεις.
Όπως μου αποκάλυψε «ακρογωνιαίος λίθος» του Μεγάρου, η επόμενη φάση της διαχείρισης Μητσοτάκη, θα μπορούσε να περιγραφεί με τρεις λέξεις: «Αμοιβαία δημοσκοπική κατάρρευση».
Τις ερχόμενες ημέρες λοιπόν, θα εμφανιστούν δημοσκοπήσεις που θα δείχνουν μεγάλη πτώση της Ν.Δ., αλλά και αντίστοιχη πτώση του ΣυΡιζΑ, έτσι ώστε η διαφορά να παραμένει στα ίδια επίπεδα! Για να είναι πιο πιστευτό το σχέδιο, θα εμφανιστούν αυξημένα τα ποσοστά των αναποφάσιστων, προκειμένου να μην ενισχυθούν κόμματα που μπορεί να απειλήσουν τη ΝΔ προκαλώντας περαιτέρω απώλειες, όπως π.χ. η Ελληνική Λύση.
Στο ερώτημα μου, για το ποιοι δημοσκόποι θα αναλάβουν τέτοια επικίνδυνη αποστολή, που μπορεί να αποτελέσει ταφόπλακα για την αξιοπιστία των δημοσκοπήσεων, ο συνομιλητής μου ήταν απόλυτος: Υπάρχουν δημοσκοπικές εταιρείες που κυριολεκτικά έχουν φάει χώμα για τον Κυριάκο…
Υπάρχουν φυσικά και οι δημοσκοπικές εταιρείες τζουκ – μποξ, που παίζουν ότι τραγούδι θέλεις, αρκεί να ρίξεις το τάληρο.