Ο σταθμάρχης Θεσσαλονίκης εκπέμπει «SOS»: Συστήματα απαρχαιωμένα σε ένα ρετρό κτίριο τίγκα στα ποντίκια!

«Έχουν γίνει άπειρες αναφορές για τα προβλήματα που έχει το δίκτυο στη συγκεκριμένη περιοχή, χωρίς, όμως, να έχει γίνει κάποια κίνηση για να διορθωθούν», αναφέρει σχετικά

Must Read

Το φρικιαστικό πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη αποτέλεσε την αφορμή για να ανοίξει… ο ασκός του Αιόλου αναφορικά με τα μυριάδες προβλήματα στις  ελληνικές συγκοινωνίες, τα οποία τόσα χρόνια παρέμεναν, δυστυχώς, κρυμμένα «κάτω από το χαλί».

Ο σταθμάρχης Θεσσαλονίκης Παύλος Πετσάβας είναι ένας εκ των ανθρώπων που αποφάσισε να βγει να μιλήσει, εστιάζοντας στα κακώς κείμενα των σιδηροδρόμων της χώρας, καθώς καταγγέλλει, μεταξύ άλλων, τα απαρχαιωμένα συστήματα και τις άθλιες συνθήκες εργασίας στον σιδηροδρομικό κόμβο ΤΧ1 όπου δουλεύει. Ο κ. Πετσάβας επισημαίνει ότι μέσα στο παλαιωμένο κτίριο, όπου γίνεται ο έλεγχος διέλευσης των τρένων υπάρχουν ποντίκια, τα οποία μάλιστα, τρυπώνουν μέσα στον πίνακα ελέγχου κυκλοφορίας και… ροκανίζουν τα καλώδια! 

Οπως σημειώνει σε δηλώσεις του στο politic.gr, στον σταθμό ΤΧ1 της Θεσσαλονίκης τίποτα δεν λειτουργεί σωστά, ούτε καν η φωτοσήμανση. «Έχουν γίνει άπειρες αναφορές για τα προβλήματα που έχει το δίκτυο στη συγκεκριμένη περιοχή, χωρίς, όμως, να έχει γίνει κάποια κίνηση για να διορθωθούν», αναφέρει σχετικά.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό που πρέπει να γίνει και άμεσα, είναι να φτιαχτεί η φωτοσήμανση και να δοθεί σε λειτουργία το σύστημα ασφαλείας ATCS, για να υπάρξει το επιθυμητό επίπεδο ασφαλείας. Ένα άλλο κομμάτι, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η σωστή εκπαίδευση και εξειδίκευση του προσωπικού, ώστε να διαχειριστεί αυτά τα εργαλεία.

Η πενταετής εμπειρία του ενίοτε δεν αρκεί

Ακόμα και ο ίδιος, όπως αναφέρει, παρά την πενταετή εμπειρία του στα συστήματα, υπάρχουν φορές που δεν μπορεί να διαχειριστεί την πίεση και το άγχος που δημιουργείται από τη διαχείριση των συστημάτων αυτών.

Ο κ. Πετσάβας σημειώνει πως όλα σήμερα λειτουργούν χειροκίνητα και κανονιστικά, δηλαδή με τους κανονισμούς που ίσχυαν πριν από τριάντα και σαράντα χρόνια. Πολλές είναι οι φορές που, ενώ δίνεται εντολή από το ηλεκτρονικό σύστημα, δεν είναι σαφές αν έχει πραγματοποιηθεί ή όχι και απαιτείται η παρουσία ανθρώπου που θα πρέπει να διενεργήσει την εντολή αυτή χειροκίνητα.

Ο συγκεκριμένος σταθμός είναι ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός κόμβος κι αυτό επειδή ενώνονται οι γραμμές Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, αλλά και η γραμμή με κατεύθυνση την Αθήνα και τη Φλώρινα, καταλήγει ο σταθμάρχης.

  • Δείτε τις δηλώσεις του σταθμάρχη Θεσσαλονίκης:

*πηγή φωτο: thessnews.gr

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This