Μια νέα καταγγελία έρχεται στο φως της δημοσιότητας για τη Hellenic Train, η οποία ζήτησε από γυναίκα που είχε πληρώσει εισιτήριο για ταξίδι με το τρένο να καταβάλλει επιπλέον χρήματα για να κάνει την ίδια διαδρομή με το λεωφορείο.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, η Δήμητρα Τσαμουρτζόγλου ανέφερε ότι η μητέρα της ήθελε να ταξιδέψει από Αθήνα – Θεσσαλονίκη και είχε κλείσει τα εισιτήρια πριν γίνει το δυστύχημα στα Τέμπη.
Όταν τα δρομολόγια των τρένων σταμάτησαν, κάλεσε την εταιρεία για να ζητήσει πίσω τα λεφτά της και ενημερώθηκε πως έχει ξεκινήσει τα δρομολόγια με λεωφορεία.
Η γυναίκα είχε πληρώσει εισιτήριο μετ’ επιστροφής για ταξίδι 4 ωρών και όχι 7 που κάνει το λεωφορείο. Η Hellenic Train της είπε ότι έχουν ένα οικονομικό εισιτήριο και έτσι για να μπορέσει να μπει στο λεωφορείο θα πρέπει να ακυρώσει το εισιτήριο του τρένου και να βγάλει καινούριο εισιτήριο με περίπου 20 ευρώ επιπλέον!
Όταν επικοινώνησε με τα τα λεωφορεία της είπαν να μπει ηλεκτρονικά να κάνει την κράτηση του εισιτηρίου και θα πληρώσει 37 ευρώ.
Όμως, επειδή είχαν κάνει την κράτηση με εκπτωτικό κουπόνι δεν θα μπορούσε να πάρει πίσω την επιστροφή από το εισιτήριο του τρένου.
Όταν έγιναν παράπονα από τη γυναίκα και την κόρη της εκπρόσωποι από την εταιρεία της είπαν να βρει την καταγγελία στο ίντερνετ, να σκανάρει τα εισιτήρια για να δουν το αίτημά της και να το αξιολογήσουν.
Μάλιστα ένας υπάλληλος της είπε «θα μπορούσα να το είχα ακυρώσει και να μην σας ενημερώσω. Σας το λέω κιόλας ότι δεν θα μπουν τα λεφτά».
Η μητέρα της καταγγέλλουσας είναι ακόμα στη Θεσσαλονίκη και ψάχνει τον τρόπο να επιστρέψει στην Αθήνα καθώς δεν έχουν σκοπό να χαρίσουν στην εταιρεία τα πολύτιμα χρήματά τους!
Δείτε την καταγγελία:
Δείτε επίσης:
Ξεσπά πρώην σταθμάρχης Λάρισας: «Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος – Η τηλεδιοίκηση σταμάτησε το 2019!»
Απόστολος Λύτρας: «Οι συγγενείς των θυμάτων να προσέχουν με τις αποζημιώσεις»