Νέα στοιχεία που ήρθαν σήμερα στο «φως» της δημοσιότητας, έρχονται να διαψεύσουν τα λεγόμενα του-προφυλακισμένου- σταθμάρχη της Λάρισας, καθώς αποδεικνύουν ότι -πιθανότατα- γνώριζε να χειρίζεται τα ηλεκτρονικά συστήματα του σταθμαρχείου.
Ειδικότερα, σύμφωνα με ρεπορτάζ από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ, ο μοιραίος σταθμάρχης φαίνεται ότι επί τέσσερις ημέρες χρησιμοποιούσε κανονικά τον τοπικό πίνακα τηλεδιοίκησης στον σταθμό Λάρισας, παρά τους ισχυρισμούς του ενώπιον της Δικαιοσύνης. Τα έγγραφα που αποκάλυψε το εν λόγω ρεπορτάζ, καταγράφουν τις κινήσεις από την κονσόλα που βρίσκεται στο σταθμαρχείο της Λάρισας, απ’ όπου και ελέγχεται η κυκλοφορία σε κοντινή απόσταση.
Με βάση το βαρδιόχαρτο, φαίνεται ότι τις περισσότερες ημέρες του Μαρτίου εργαζόταν στην Καλαμπάκα, όπου είχε σχεδόν μηδενική κίνηση. Για δύο ημέρες κάνει τη μαθητεία του στον σταθμό της Λάρισας και για τις πέντε τελευταίες ημέρες αναλαμβάνει νυχτερινές βάρδιες.
Σε συγκεκριμένο έγγραφο, λοιπόν, αποκαλύπτεται πως τη νύχτα της 24ης προς 25η Φεβρουαρίου, ο μοιραίος σταθμάρχης προχώρησε σε 13 κινήσεις. Αυτές έγιναν από την κονσόλα του σταθμαρχείου Λάρισας, με τουλάχιστον τέσσερις από αυτές να είναι με αυτόματη χάραξη. Τεχνικοί του ΟΣΕ εξηγούν ότι όταν αυτές οι κινήσεις διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, σημαίνει ότι γίνονται με αυτόματη χάραξη.
Στην επόμενη βάρδια, 25η προς 26η του μήνα, ο σταθμάρχης κάνει 18 κινήσεις, που αναφέρουν τον Μεσούρλο – τον σταθμό εισόδου, δηλαδή, στη Λάρισα, την Αθήνα, τον Βόλο και Θεσσαλονίκη. Εν συνεχεία, 26 προς 27 Φεβρουαρίου, ο μοιραίος σταθμάρχης κάνει 23 κινήσεις, εκ των οποίων οι πέντε είναι αυτόματης χάραξης.
Τι συνέβη το μοιραίο βράδυ
Το βράδυ της πολύνεκρης τραγωδίας στα Τέμπη, τον χειρισμό της κονσόλας είχε ο έμπειρος σταθμάρχης, για όσο βρισκόταν στο σταθμαρχείο της Λάρισας. Το μηχάνημα καταγράφει ότι, από τις 22:50 έως και 01:39 τα μεσάνυχτα έγιναν συγκεκριμένες κινήσεις.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για κινήσεις που έγιναν μέχρι την ώρα που στο σταθμαρχείο της Λάρισας ήταν βάρδια ο έμπειρος ο σταθμάρχης, δηλαδή περί τις 22:12. Κατόπιν, δεν υπάρχει καμία απολύτως κίνηση, με το ρεπορτάζ να αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ο μοιραίος σταθμάρχης φαίνεται ότι δεν ασχολήθηκε καθόλου με την κονσόλα χειρισμού.
Η επόμενη στιγμή όπου ξαναχρησιμοποιείται το μηχάνημα, είναι πια στη 01:39, δηλαδή αρκετή ώρα μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα…
- Δείτε το ρεπορτάζ:
Δείτε επίσης:
- Τους τρεις νεαρούς ήρωες των Τεμπών βράβευσε η Ακαδημία Αθηνών
- «Βόμβα» ΡΑΣ: «Όλοι ήξεραν!» – Προειδοποίησαν με επιστολή την κυβέρνηση 4 ημέρες πριν την τραγωδία
- Τέμπη: Πόσο υποφέρουν οι διασωθέντες; – Επιχειρηματίας θα βοηθήσει τις οικογένειες των θυμάτων
- Τέμπη: Δεύτερη προθεσμία πήραν οι δύο σταθμάρχες Λάρισας
- «Δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση στη Λάρισα» είπαν στον εφέτη ανακριτή πρόεδροι σιδηροδρομικών σωματείων!