Έχουν περάσει 63 ημέρες μετά την σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών που έκοψε τόσο άδικα το νήμα της ζωής σε τουλάχιστον 57 συνανθρώπους μας και τίποτα αναφορικά με την ασφάλεια των σιδηροδρόμων, δεν έχει διορθωθεί.
Παρά τις φανφάρες της Κυβέρνησης και των προκλητικών Υπουργών της ότι… επιτελείται έργο, καθημερινά αποδεικνύεται ότι αυτό που επιτελείται και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία, είναι μία τρύπα στο νερό.
Η ασφάλεια στον ΟΣΕ όχι μόνο δεν βελτιώνεται, αλλά παραμένει εξίσου επικίνδυνη, με αποτέλεσμα καθημερινά, το να μπει και να βγει κάποιος επιβάτης σώος, να είναι θέμα… τύχης!
Ο Πρόεδρος του Σωματείου των Μηχανοδογών του ΟΣΕ Κώστας Γενιδούνιας με ανάρτησή του εξέθεσε για μία ακόμη φορά τα ψέματα και την υποκρισία της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, παραθέτοντας ένα έγγραφο του Γραφείου Κίνησης του ΟΣΕ, το οποίο αποστέλλεται προς ενημέρωση στους μηχανοδηγούς.
Όπως φαίνεται στο έγγραφο, το οποίο έχει σημερινή ημερομηνία, ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 93652, ενημερώνεται ότι στη διαδρομή θα βρει δέκα ισόπεδες διαβάσεις (!!!), οι οποίες δεν φυλάσσονται και στις οποίες δεν λειτουργούν: τα αυτόματα συστήματα που ρίχνουν τις μπάρες, ανάβουν τους φωτεινούς σηματοδότες και εκπέμπουν ηχητικό προειδοποιητικό σήμα.
«Δεν λειτουργεί – δεν φυλάσσεται. 3 Μαΐου 2023. 63 μέρες μετά τα Τέμπη. Αυτοί είναι. Κροκοδείλια δάκρυα, επικοινωνιακά σώου κ στείλε τον λ/σμο στους εργαζόμενους», έγραψε χαρακτηριστικά στο facebook ο κ.Γενιδούνιας.
Στη συνέχεια, ο Πρόεδρος του Σωματείου με νεότερη ενημέρωση, επεσήμανε ότι ο μηχανοδηγός της συγκεκριμένης αμαξοστοιχίας αρνήθηκε να ξεκινήσει το τρένο και ο συρμός επέστρεψε στο μηχανοστάσιο, με την συνεπακόλουθη ακύρωση του δρομολογίου:
«Για εμάς η ασφάλεια είναι αδιαπραγμάτευτη. Μετά την άρνηση του μηχανοδηγού να ξεκινήσει, το δρομολόγιο ακυρώθηκε κ ο συρμός επιστρέφει στο μηχανοστάσιο. Ας καταλάβουν καλά οι υπεύθυνοι ότι δεν θα κάνουμε πίσω. Αγώνας για ασφάλεια στην εργασία κ τις μεταφορές. Αγώνας για ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ καθημερινά»