Η Βουλή μεν κλειστή, οι άριστοι της κυβέρνησης Μητσοτάκη, ωστόσο, βρίσκουν τους τρόπους να… εξυπηρετήσουν όσο περισσότερους μπορούν, προκειμένου να τσιμπήσουν (πιθανά) ψηφαλάκια για τις κρίσιμες εκλογές της 21ης Μάη.
Ο Γιώργος Γεραπετρίτης, μάλιστα, κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις, καθώς έσπευσε να ικανοποιήσει αίτημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) με σχετική υπουργική απόφαση, καθώς, ως γνωστόν, πέρα από υπουργός Επικρατείας εκτελεί και χρέη υπουργού Μεταφορών, μετά την πολυσυζητημένη παραίτηση Καραμανλή.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ομοσπονδίας, ο Γιώργος Γεραπετρίτης δέχτηκε αντιπροσωπεία της και προχώρησε «στην έκδοση υπουργικής απόφασης και έκδοσης εγκυκλίου για το νόμιμο τρόπο λειτουργίας των Ε.Ι.Χ ενοικιαζόμενων μετα οδηγού, αλλά και των διαμεσολαβητών του αρ.13 του Ν.4530/18», με την Ομοσπονδία να εκφράζει την ικανοποίησή της και για το γεγονός ότι ο υπουργός «ανταποκρίθηκε άμεσα».
Η συγκεκριμένη συνάντηση έγινε με αφορμή την πρόσφατη διαμάχη που είχε ξεσπάσει στη Ρόδο, μεταξύ της πλατφόρμας της Uber και οδηγών ταξί, όπου, μάλιστα, σημειώθηκαν και φθορές σε αυτοκίνητα της εταιρείας.
Η ανακοίνωση της ΠΟΕΙΑΤΑ έχει ως εξής:
«Η Ομοσπονδία μετά το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην Περιφέρεια του Αιγαίου και στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων από την πλατφόρμα της UBER με συντονισμένες κινήσεις του Προεδρείου, ξεκίνησε επαφές με τον Γ.Γ του Υπουργείου Μεταφορών κ. Ξιφαρά Γιάννη.
Ο Γ. Γραμματέας σε πλήρη συνεργασία με το Προεδρείο της Ομοσπονδίας συντόνισε και συγχρόνως μετέφερε στον Υπουργό Μεταφορών κ. Γεραπετρίτη, την δραστηριότητα της συγκεκριμένης πλατφόρμας που εκτελούσε μεταφορικό έργο με Ε Ι.Χ. σε βάρος των συναδέλφων ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΩΝ ΤΑΞΙ σε όλα τα νησιά που υπάρχει το μισάωρο και όχι μόνον.
Η ανταπόκριση της κυβέρνησης και του Υπουργού κ.Γεραπετρίτη ήταν άμεση.
Στη συνάντηση του Προεδρείου της Ομοσπονδίας με τον Υπουργό και τον Γ. Γραμματέα συζητήθηκαν τα θέματα:
α) Τα Ε.Ι.Χ να λειτουργούν αυστηρά κάτω από συγκεκριμένους κανόνες.
β) Ξεκάθαρος διαχωρισμός του ρόλου και του έργου των Ε.Ι.Χ από το έργο των ΤΑΞΙ.
γ) Ο μη νόμιμος τρόπος λειτουργίας των εφαρμογών .
Κατόπιν όλων αυτών το Υπουργείο Μεταφορών αποφάσισε άμεσα την έκδοση υπουργικής απόφασης και έκδοσης εγκυκλίου για το νόμιμο τρόπο λειτουργίας των Ε.Ι.Χ ενοικιαζόμενων μετα οδηγού αλλά και των διαμεσολαβητών του αρ.13 του Ν.4530/18.
Επίσης η Κυβέρνηση θα μελετήσει ξανά το θέμα της αδειοδότησης των εταιρειών που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές πλατφόρμες λόγω νομικής συνθετότητας.»