Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι η αλαζονεία των επικοινωνιολόγων του. Οι άνθρωποι φαίνεται πως δεν έχουν καταλάβει ότι υπάρχουν λόγω των δισεκατομμυρίων που έχει μοιράσει ο Μητσοτάκης σε ΜΜΕ, εκδότες, καναλάρχες και δημοσιογράφος μέσω χρηματοδότησης, κουρέματος χρεών, προσλήψεων. Και νομίζουν πως αυτοί ευθύνονται για τον «καλπασμό» του Τσιτάχ της Μεσογείου…
Κάπως έτσι γίνονται τα χειρότερα λάθη.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η διαφήμιση όπου ο Μητσοτάκης μας προειδοποιούσε ότι «θα μας έλεγε κάτι για το σπίτι μας»….
Η διαφήμιση έπαιξε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις ιστοσελίδες για ελάχιστο χρονικό διάστημα, καθώς η κατακραυγή που ακολούθησε ήταν τέτοια που οι γκουρού της επικοινωνίας όταν την μάζεψαν άρον – άρον. Δεν χρειαζόταν πάντως και μεγάλη εξυπνάδα για να καταλάβουν ότι ο τελευταίος που μπορεί να μιλά για τα σπίτια των ελλήνων είναι ο Μητσοτάκης…