Με το 2023 να είναι χρονιά εκλογών (και) για τη χώρα μας, πολλές από τις διαδικτυακές αναζητήσεις των Ελλήνων πολιτών μέσω Google ήταν… πολιτικής απόχρωσης, με την -συχνά- τραγική επικαιρότητα να περνά, δυστυχώς, σε δεύτερη μοίρα.
Η Πέγκυ Αντωνάκου, γενική διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, έσπευσε σήμερα να μάς διαφωτίσει για τις αναζητήσεις που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη άνοδο το 2023 στην Ελλάδα, καλεσμένη της εκπομπής «Στούντιο 4» της ΕΡΤ. Όπως είπε, οι αναζητήσεις αφορούν την περίοδο Ιανουάριο – Μάιο 2023 και, ως εκ τούτου, θέματα που απασχόλησαν τους Έλληνες είναι το Market Pass, οι εκλογές, το τραγικό πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, αλλά και τα ριάλιτι που προβάλλονται στην ελληνική τηλεόραση.
Ως εκ τούτου, οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις άνευ κατηγορίας, έχουν ως εξής:
- Market Pass
- Survivor Spoiler
- Chat GPT
- Πού ψηφίζω
- Master Chef
- Κύπελλο Ελλάδας
- My style rocks
- Τέμπη
- ΑΕΚ – Ολυμπιακός
Στις αναζητήσεις με τη φράση «τι είναι;», στη λίστα περιλαμβάνονται από πληροφορίες για τις συντάξεις (προσωπική διαφορά), το «δερμόπτερο»(;), γνωστά και ως «κολούγκο»(;;), αλλά και ο… αυτισμός!
- Τι είναι το Chat GPT
- Τι είναι η καραγενάνη
- Τι είναι η προσωπική διαφορά
- Τι είναι το sparring
- Τι είναι το ψηφοδέλτιο Επικρατείας
- Τι είναι ο αχθοφόρος
- Τι είναι το κολούγκο
- Τι είναι ο αυτισμός
- Τι είναι το mobbing
- Τι είναι το ramen
Στις αναζητήσεις, τέλος, αναφορικά με το «γιατί;», την τιμητική τους έχουν κατά κύριο λόγο θέματα ιατρικού περιεχομένου, αλλά και θέματα που αφορούν την ελληνική παράδοση.
- Γιατί τρώμε μπακαλιάρο την 25η Μαρτίου
- Γιατί τρίβεται το ψωμί
- Γιατί βάφουμε τα κόκκινα αβγά το Πάσχα
- Γιατί δακρύζουν τα μάτια
- Γιατί πετάει το μάτι μου
- Γιατί νυστάζω συνέχεια
- Γιατί ματώνει η μύτη
- Γιατί πετάμε χαρταετό
- Γιατί σουβλίζουμε αρνί το Πάσχα
- Γιατί μουδιάζουν τα δάχτυλα των χεριών
*φωτο αρχείου
- Δείτε το ρεπορτάζ: