Ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, είχε ένα ρητό: «Με το κεφάλαιο, συναγελάζεσαι πριν τις εκλογές. Όταν είσαι κυβέρνηση, δίνεις στους επιχειρηματίες να καταλάβουν ακριβώς ποια είναι η θέση τους, ακόμα και αν σε έχουν στηρίξει».
Ο Κυριάκος μέχρι σήμερα δεν είχε ακολουθήσει την διδαχή του πατέρα του. Όσα επιχειρηματικά συμφέροντα πόνταραν επάνω του, είτε «καθάρισαν» είτε θησαύρισαν κυριολεκτικά. Από τη Novartis μέχρι τους κολοσσούς ενέργειας κλπ.
Το ίδιο συνέβη και με τους Έλληνες εφοπλιστές. Για χάρη τους, ο πειθήνιος Κυριάκος σήκωσε ανάστημα ακόμα και στην Κομισιόν, για πρώτη φορά, προκειμένου οι πλοιοκτήτες να εξαιρεθούν από τις κυρώσεις.
Φαίνεται όμως ότι οι πιέσεις που ασκούνται στον (σίγουρο) πρωθυπουργό, είναι πλέον τεράστιες. Τόσο μεγάλες, που όπως όλα δείχνουν ο Κυριάκος θα αναθεωρήσει την στάση του, εκμεταλλευόμενος μάλιστα την τεράστια δύναμη που του έδωσε με την ψήφο του ο ελληνικός λαός.
Το σχέδιο μάλιστα είναι έτοιμο και έχει δομηθεί με την καθοδήγηση των σοφών της ΕΕ, οι οποίοι θέλουν διακαώς να δώσουν το τελικό χτύπημα στη Ρωσία, πράγμα που δεν κατέστη εφικτό λόγω της πρόσφατης αντίδρασης της Ελλάδας και της Ουγγαρίας.
Σύμφωνα με το σχέδιο λοιπόν, το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων πρόκειται να συγχωνευτεί με το Υποδομών.
Σε αυτή την περίπτωση το Μεταφορών θα ενσωματωθεί στο Ναυτιλίας και οι εφοπλιστές δεν θα έχουν το υπουργείο τους! Αυτό θα είναι ένα τεράστιο πλήγμα για τους Έλληνες πλοιοκτήτες που όλοι ξέρουμε τις σχέσεις και το είδος των σχέσεων που έχουν με την οικογένεια Μητσοτάκη και πόσο τους έχει σταθεί ο Κυριάκος.
Με την διαφορά ότι τώρα ο πανίσχυρος εν αναμονή πρωθυπουργός, δεν τους έχει ανάγκη. Αντίθετα, χρειάζεται όσο ποτέ άλλοτε την στήριξη της Κομισιόν.