Συνεχίζει να βρίσκεται στα ύψη η τιμή της βενζίνης. Σε απόγνωση οι οδηγοί, ενώ νέες αυξήσεις είναι προ των πυλών.
Μόνο την «ανιούσα» συνεχίζουν να βλέπουν οι τιμές των καυσίμων. Το κακό σενάριο είναι ότι, όχι μόνο διατηρούνται αλλά από σήμερα και μετά αναμένονται και νέες αυξήσεις στις τιμές βενζίνης και diesel κίνησης, κυρίως λόγω του μίνι ράλι στις τιμές του Brent και επιπροσθέτως από τη μικρή υποχώρηση του ευρώ έναντι του δολαρίου. Σε 31 νομούς της χώρας η μέση τιμή της βενζίνης είναι πάνω από τα 2 ευρώ το λίτρο, ενώ μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η τιμή είναι σχετικά χαμηλότερη, αφού και στις άλλες περιοχές η τιμή βρίσκεται κοντά σε αυτό το όριο. Η νέα αυτή εξέλιξη επιτείνει μία ομολογουμένως εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση με την ακρίβεια και φέρνει σε απόγνωση τους καταναλωτές που βλέπουν ότι εκτός από την ακρίβεια στα τρόφιμα έχουν να αντιμετωπίσουν μία νέα εστία ισχυρών πληθωριστικών πιέσεων. Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, σήμερα ή το αργότερο αύριο και επισήμως στην Ελλάδα η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης των 95 οκτανίων θα είναι πάνω από τα 2 ευρώ το λίτρο, ενώ για το diesel κίνησης η τιμή θα πλησιάσει όλο και περισσότερο στα 1,8 ευρώ το λίτρο. Και όλα αυτά σε μέσα επίπεδα, όπως αυτά καταγράφοντας στο Παρατηρητήριο Τιμών του υπουργείου Ανάπτυξης, αφού στην πράξη σε πάρα πολλές περιοχές της χώρας – στις περισσότερες για την ακρίβεια – η μέση τιμή της βενζίνης ήδη είναι πάνω από τα 2 ευρώ το λίτρο. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι σε 31 νομούς της χώρας, δηλαδή στους περισσότερους, η μέση τιμή υπερβαίνει τα 2 ευρώ το λίτρο. Μάλιστα, σε κάποιες περιοχές η τιμή αγγίζει ή και υπερβαίνει τα 2,4 ευρώ το λίτρο. Αυτό παρατηρείται κατά κύριο λόγο στις νησιωτικές περιοχές και ειδικά στα απομακρυσμένα νησιά. Εκεί λοιπόν και το diesel κίνησης βρίσκεται στην περιοχή των 2 ευρώ. Στις περισσότερες περιοχές πάντως η τιμή υπερβαίνει τα 1,8 ευρώ το λίτρο. Οι παράγοντες της αγοράς αναφέρουν ότι οι νέες ανατιμήσεις οφείλονται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι η τιμή του Brent έχει εκτοξευθεί στα επίπεδα των 89 δολαρίων των βαρέλι, που σε συνδυασμό με τη μικρή υποχώρηση του ευρώ έναντι του δολαρίου, δημιουργούν τις συνθήκες εκείνες που φέρνουν νέες αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων.