Σε ακόμα ένα επεισόδιο της επικοινωνιακής… σαπουνόπερας που πρωταγωνιστεί, ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε το πρωί σε σούπερ μάρκετ στην περιοχή της Λεωφόρου Αθηνών. Μαζί με κάμερες και φωτογράφους φυσικά, ώστε να είναι πλήρως απαθανατισμένη η «ερμηνεία» του.
Το κυβερνητικό αφήγημα λέει ότι πήγε, συνοδεία του Υπουργού Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα, να ελέγξει (τάχα) την πορεία εφαρμογής της πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής», όπου έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 868 κωδικοί προϊόντων που υπάγονται σε 37 κατηγορίες αγαθών και να ενημερωθεί για τη συνεχιζόμενη εφαρμογή του προγράμματος «Καλάθι του Νοικοκυριού».
Με λίγα λόγια, πήγε (όπως και λίγες μέρες νωρίτερα) να δει τα ανούσια ταμπελάκια, τα οποία διαφημίζουν πομπωδώς το… εξωφρενικό 5% της -και καλά- μόνιμης μείωσης τιμής, σε προϊόντα που είχαν αυξηθεί ακόμα και 100% το προηγούμενο διάστημα!
Εμπαιγμός και κοροϊδία πρώτης γραμμής δηλαδή σε βάρος των καταναλωτών που «γονατίζουν» από την επέλαση της ακρίβειας. Και βλέπουν, απογοητευμένοι και εξοργισμένοι σε κάθε επίσκεψή τους σε κάποιο κατάστημα τροφίμων, τις τιμές να είναι διαφορετικές και πάντα προς τα πάνω.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ωστόσο, εκτός από το να… θαυμάσει τα καρτελάκια, έσπευσε να βγάλει σέλφι («αυθόρμητες» πάντα) και να συνομιλήσει με υπαλλήλους, πελάτες και μικρά παιδιά.
Δείτε επίσης:
- Πείνα και των γονέων… Στο «Θεό» οι τιμές βασικών προϊόντων το 2024!
- O Μαρινάκης άδειασε τον Σκρέκα για τις προσφορές «1+1» – Λέει ότι η γυναίκα του θα τον κατσαδιάσει
- Συνεχίζεται η κοροϊδία με τις μειωμένες τιμές