Αυξάνονται άμεσα οι τιμές των εισιτηρίων στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ κατά 9%

Η πρώτη αύξηση μετά από 14 χρόνια - Τι ειπώθηκε στη συζήτηση της διοίκησης με το Υπουργείο Υποδομών

Must Read

Ακριβαίνουν ξανά, έπειτα από 14 χρόνια, τα εισιτήρια στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ και μάλιστα με υπουργική απόφαση, γεγονός που θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο τις μετακινήσεις των επιβατών που χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο τρόπο.

Συγκεκριμένα, με την τροποποίηση της υπ’ αριθ. Β/οικ.69088/4971/15/2015 απόφασης «Καθορισμός των κομίστρων των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε. της χώρας» (Β’ 2498) θα υπάρξει μία μικρή αύξηση σε ποσοστό 9% στα κόμιστρα η οποία θα ξεκινήσει να ισχύει άμεσα.

Η τελευταία φορά που τα εισιτήρια είδαν την ανιούσα ήταν το 2010.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αστικών Συγκοινωνιών και Πρόεδρο/Διεύθυνοντα Σύμβουλο του Αστικού ΚΤΕΛ Λάρισας Α.Ε., Μιχάλη Σακελλαρίου «πρόκειται για μία μικρή αύξηση που δεν επιλύει οριστικά τα συσσωρευμένα προβλήματα, ωστόσο ανακουφίζει μακροπρόθεσμα τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες των λειτουργικών εξόδων μας». 

Σχετικά με τις συζητήσεις με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι έγιναν σε καλό κλίμα ενώ περιέγραψε πως αποφασίστηκε η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων.

«Παραθέσαμε αναλυτικά παραδείγματα με το πλάνο κάλυψης του κόστους λειτουργίας μας (καύσιμα, ανταλλακτικά, συντήρηση, διόδια, ασφάλιστρα, μισθολογικά οφέλη, εισφορές κτλ) από το 2010 οπότε και παρέμεινε σταθερή η τιμολογιακή πολιτική μας η αύξηση μέχρι σήμερα, στο οποίο αποτυπώνονταν -βάσει υπολογισμών- ότι η αύξηση θα έπρεπε να ανέλθει στο 38%.

Παρόλα αυτά καταλήξαμε και συμφωνήσαμε για μία ήπια αύξηση, αντιλαμβανόμενοι πλήρως την καθημερινότητά του πολίτη.

Δεν θέλουμε να επιβαρύνουμε τον οικογενειακό προϋπολογισμό, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να παρέχουμε αξιόπιστες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό, να διασφαλίζουμε ότι οι μετακινήσεις εκτελούνται σε υψηλά standards, ώστε το λεωφορείο να παραμείνει το πιο δημοφιλές μεταφορικό μέσο». 

«Το κοινωνικό έργο των ΚΤΕΛ συνεχίστηκε παρά τις αντίξοες συνθήκες που ενέσκηψαν όλα αυτά τα χρόνια. Απορροφήσαμε ως Αστικά και Υπεραστικά ΚΤΕΛ όλους τους οικονομικούς κραδασμούς που προκάλεσαν οι αλλεπάλληλες οικονομικές και υγειονομικές κρίσεις, σεβόμενοι πρώτα από όλα την κοινωνία και το επιβατικό μας κοινό. Πλέον, με το μεταφορικό έργο να βαίνει μειούμενο, τις πληθωριστικές τάσεις να πιέζουν, το ενεργειακό κόστος να έχει εκτοξευθεί, κρίνεται όχι μόνο η βιωσιμότητα της ανάπτυξης, των νέων επενδύσεών μας προς όφελος των επιβατών, αλλά και η ίδια η επιβίωση των ΚΤΕΛ πανελλαδικά», κατέληξε ο κ. Σακελλαρίου.

Η αύξηση δεν ισχύει για τις μηνιαίες και ετήσιες κάρτες μετακινήσεων, τα τρέχοντα πακέτα προσφορών εισιτηρίων (10+1). Επίσης, το εισιτήριο δεν έχει υψηλότερη τιμή όταν θα δίνεται από τον οδηγό κατευθείαν στον επιβάτη μέσα στο όχημα.

Σύμφωνα με την νέα τιμολογιακή πολιτική, το εισιτήριο απλής μετάβασης από την Πάτρα στην Αθήνα θα κοστίζει 1.90 ευρώ παραπάνω. 

Το εισιτήριο Θεσσαλονίκη – Αθήνα με επιστροφή θα κοστίζει συνολικά  93,46 ευρώ από 85,74 ευρώ.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This