O πρώην πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στοχεύει στην ευρωπαϊκή Κεντροαριστερά και από την θέση του στο Συμβούλιο της Ευρώπης επανασχεδιάζει τις πολιτικές του κινήσεις. Ο απελθών πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ επέλεξε μια ηγέτιδα εταιρεία επικοινωνίας για να αλλάξει και να ενισχύσει το προφίλ του, που θα τον βοηθήσει στο restart που απεργάζεται.
Σύμφωνα με το Flash, αυτό φαίνεται από το φωτογραφικό «καρέ» συνεπιβάτη του στην πτήση Αθήνα – Παρίσι καθώς Αλέξης Τσίπρας διακρίνεται καθαρά να μελετά ένα σημείωμα της εταιρείας Publicis Communications υπό τον τίτλο «Rebranding – Alexis Tsipras». Το σημείωμα έχει ολοκληρωθεί εντός Μαρτίου.
Πηγή φωτό: flash.gr
Ποια είναι η Publicis Communications
Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι είναι η δεύτερη μεγαλύτερη σε ολόκληρο τον κόσμο στην παροχή συμβουλών επικοινωνίας και marketing σε φυσικά πρόσωπα αλλά και σε άλλες μεγάλες πολυεθνικές.
Ιδρύθηκε στην Γαλλία το 1926 και όπως αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, στόχος της είναι να προσφέρει στους πελάτες της τεχνογνωσία και όλα τα απαραίτητα εργαλεία, για να αναπτύσσουν και να ενδυναμώσουν την επικοινωνία τους με τους καταναλωτές.
Η Publicis Communications δραστηριοποιείται σε 100 και πλέον χώρες και απασχολεί περισσότερους από 100.000 εργαζομένους και συνεργάτες.
Πηγή φωτό: flash.gr
Δείτε επίσης:
- Το είδαμε και αυτό: Σύμπλευση Αλέξη Τσίπρα-Ντόρας Μπακογιάννη μέσω… Κοσόβου!
- Ο υπερσυντέλικος ενός πρωθυπουργού
Άλλος παπάρας.