Ο «άριστος» και το αναβαθμισμένο μοντέλο «αριστείας»…
Στην εκκλησία της Εκατονταπυλιανής στην Πάρο πήγε να ανάψει κερί στη χάρη της Παναγίας ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης. Αν πράγματι αγαπούσε τόσο πολύ την Παναγία, θα προστάτευε τη μορφή της από τη βεβήλωση με την περίφημη αφίσα στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και δεν θα υποστήριζε ότι η Εσταυρωμένη Παναγία αποτελεί έκφραση της… ελευθερίας της τέχνης. Ο υποκριτής.
Να μην κάνει ονομαστικές αναφορές στον κύριο Κασσελάκη γιατί τον… ανεβάζει έχουν συμβουλέψει τον πρωθυπουργό οι περίφημοι επικοινωνιολόγοι του και αυτός τους ακούει πιστά. Ωστόσο, παρατηρώντας το βίντεο από την παρουσίαση του ευρωψηφοδελτίου της Νέας Δημοκρατίας στο Ωδείο Αθηνών, εκτός από τις άδειες καρέκλες στα ορεινά, που έκρυψαν βεβαίως οι τηλεοπτικές κάμερες, παρατηρήσαμε ότι ο κύριος Μητσοτάκης άρχισε να αντιγράφει την κινησιολογία τον κυρίου Κασσελάκη και να περπατά με πλάτη στο κοινό όταν μιλά με το μικρόφωνο. Αυτό ονομάζεται αντιγραφή των αρίστων.