Ραγδαίες αλλαγές σε διάφορες πτυχές της ζωής μας αναμένεται να φέρουν τα επόμενα χρόνια οι τεχνολογίες της Εικονικής Πραγματικότητας (VR) και της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR). Διάφοροι πολυεθνικοί όμιλοι έχουν ήδη αναβαθμίσει την εμπειρία αγορών, χρησιμοποιώντας τις καινοτόμες αυτές τεχνολογίες, επιτρέποντας σε πελάτες με «βαριά» και ταυτόχρονα «τεχνόφιλα» πορτοφόλια να αλληλεπιδρούν εικονικά με τα προϊόντα.
Τι είναι όμως το AR και το VR και πώς μπορούν περισσότερες εμπορικές επωνυμίες να αρχίσουν να χρησιμοποιούν τα δύο αυτά τεχνολογικά παραδείγματα;
Διαβάστε τη συνέχεια στο dealnews.gr πατώντας εδώ.