Γέμισαν τα συστημικά έντυπα με «πολύχρωμες» διαφημίσεις πολυεθνικών, λόγω Gay Pride.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα η διαφήμιση της Lidl και των Starbucks. Η «ευαισθησία» για τα ανθρώπινα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, μέσω πολυδάπανων διαφημιστικών προγραμμάτων.
Την ίδια στιγμή, η Lidl μας ανακοινώνει με υπερηφάνεια, ότι θα ξεκινήσει πιλοτικό πρόγραμμα στην Ελλάδα για ταμειακές μηχανές χωρίς υπαλλήλους! Σκοπός της, να καταργήσει τους ταμίες σταδιακά από όλα τα καταστήματα της και να τους αντικαταστήσει με αυτόματες μηχανές. Φυσικά, οι ταμίες που είτε θα χάσουν τη δουλειά τους είτε δεν θα προσληφθούν, μπορεί κάλλιστα να είναι ομοφυλόφιλοι, λεσβίες, Τρανς, κουίρς κλπ.
Σας «στηρίζουμε», αλλά σας ρίχνουμε στην ανεργία!
Από κοντά και τα Starbucks. Τα Starbucks που πωλούσαν χυμούς φρούτων, χωρίς φρούτα, εξαπατώντας τους καταναλωτές, οι οποίοι μπορεί κάλλιστα να είναι ομοφυλόφιλοι, λεσβίες κλπ. Τα Starbucks που είχαν επιβάλει συνθήκες δουλείας στους χώρους εργασίας, με αποτέλεσμα να έχουμε στο πρόσφατο παρελθόν την λεγόμενη εξέγερση της κόκκινης κούπας, από αγανακτισμένους εργαζόμενους, που επίσης μπορεί να ήταν ομοφυλόφιλοι, Τρανς ή οτιδήποτε άλλο, δεν είχαν όμως ανθρώπινες συνθήκες στην εργασία τους…
Η όλη κατάσταση θυμίζει το Κοράκι που χρεοκόπησε την Αργεντινή, τον διαβόητο Πωλ Σίνγκερ, ρίχνοντας εκατομμύρια ανθρώπους στην φτώχεια, την πείνα και την ανέχεια. Εάν τον ψάξετε στο Google, δεν θα το βρείτε ως κοράκι, δολοφόνο, μισάνθρωπο και εκμεταλλευτή. Θα τον βρείτε καταχωρημένο ως … «φιλάνθρωπο», επειδή λέει ήταν υπέρμαχος των δικαιωμάτων της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας!
Δηλαδή από την οικονομική καταστροφή της Αργεντινής που προκάλεσε, πείνασαν μόνο η ετεροφυλόφιλοί;
Ουαί Υμίν ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ, της Woke ατζέντας υποκριτές!