Τα αρνητικά της κατάπτυστης συμφωνίας των Πρεσπών είναι πλέον απολύτως ορατά και παρά τις υποσχέσεις, τα καθησυχαστικά μηνύματα, τα χαμόγελα και τις αγκαλιές των Τσίπρα και Ζάεφ, οι επιχειρηματίες αλλά και οι κρατικοί φορείς της γειτονικής χώρας δεν χάνουν ευκαιρία ώστε να οικειοποιηθούν προϊόντα τα οποία εδώ και εκατοντάδες χρόνια είναι παγκοσμίως χαρακτηρισμένα ως ελληνικά.
Οι μεγαλύτεροι φόβοι των επιχειρηματιών και των φορέων επιβεβαιώνονται κάθε μέρα που περνάει.
Τελευταίο «κρούσμα» είναι η αναφορά σε τεράστιο αμερικανικό site το οποίο παρουσιάζει τα εθνικά ποτά σε 80 χώρες.
Σε αυτή τη λίστα παρουσιάζεται η -παγκοσμίως γνωστή- «χιώτικη μαστίχα» ως εθνικό προϊόν της «Μακεδονίας» και κανείς δεν έχει μπει στον κόπο έστω, να ονομάσει την γείτονα χώρα ως Βόρεια Μακεδονία και να διευκρινίσει την προτεραιότητα του διάσημου προϊόντος.
Ντροπή!