Τη μισή φαιά ουσία που καταναλώνουν για να βρουν τρόπους να διοχετεύσουν κρατικό χρήμα στα ΜΜΕ εάν αφιέρωναν για την εικόνα της Ελλάδας διεθνώς, σήμερα θα ήμασταν υπερδύναμη.
Ενδεικτικό παράδειγμα, το λεγόμενο app, που έχει προβληθεί περισσότερο και από την τουριστική καμπάνια της Ελλάδας, στα πανελλαδικά κανάλια. Ουσιαστικά, το συγκεκριμένο εγχείρημα είναι μια τρύπα στο νερό. Δημιουργεί όμως και τρύπα στα δημόσια ταμεία, καθώς για την προώθηση του ξοδεύουν ένα σκασμό λεφτά.
Περίμενε εσύ Έλληνα να μάθεις την αλήθεια για την Κάσο από τα κανάλια…