Διπλή κοροϊδία για τα διόδια της Αττικής Οδού

Απαράδεκτη προπαγάνδα για τις γνωστές εδώ και καιρό μειώσεις

Must Read

Ως τεράστια νίκη της κυβέρνησης παρουσίασε στο χθεσινό υπουργικό συμβούλιο ο πρωθυπουργός τη μείωση των διοδίων στην Αττική Οδό από τον προσεχή Οκτώβριο. Αυτό το μέτρο παρουσιάστηκε ως κυβερνητική πρωτοβουλία, παρά το γεγονός πως αυτό προβλεπόταν στη σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου!

Από τις 6 Οκτωβρίου οι οδηγοί που εισέρχονται στην Αττική Οδό θα καταβάλλουν μειωμένο αντίτιμο, καθώς το ποσό μειώνεται από τα 2,80 ευρώ που είναι σήμερα στα 2,50 ευρώ ανά διέλευση. Χαρακτηριστική ήταν η αναφορά του πρωθυπουργού, ο οποίος σημείωσε στο υπουργικό πως «είναι ένα χειροπιαστό αποτέλεσμα για τους πολίτες, ειδικά για αυτούς οι οποίοι χρησιμοποιούν τακτικά τον κεντρικό αυτοκινητόδρομο της πόλης».

Αυτό όμως που απέκρυψε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από τους πολίτες, πέραν του ότι δεν αποτελεί δική του πρωτοβουλία αλλά περιλαμβάνεται στη σύμβαση, είναι πως η μείωση των διοδίων δεν θα είναι εφ’ όρου ζωής! Στη σύμβαση αναφέρεται ρητά (και αυτή είναι η δεύτερη κοροϊδία) πως το μειωμένο αντίτιμο θα ισχύει για πέντε χρόνια!

Συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στο Μέγαρο Μαξίμου, Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024. (ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

Δηλαδή, ο νέος παραχωρησιούχος έχει δικαίωμα να αναπροσαρμόσει το ύψος των διοδίων που καταβάλλουν οι οδηγοί, αλλά μετά την πάροδο της πενταετίας, υποβάλλοντας αίτημα αύξησης το οποίο θα τεκμηριώνεται από τις κυκλοφοριακές συνθήκες του αυτοκινητοδρόμου. Με άλλα λόγια, είναι στο χέρι του ομίλου στον οποίο παραχωρήθηκε η Αττική Οδός να κρίνει αν πρέπει να υπάρξει αύξηση ή μείωση των διοδίων με βάση το πόσα οχήματα περνούν καθημερινά από τα διόδια και, αν δεν είναι αρκετά για την επένδυσή του, να προχωρήσει στην αναπροσαρμογή τους.

Το ΤΑΙΠΕΔ είχε προτείνει διαφορετικό σύστημα τιμολόγησης της διέλευσης των οχημάτων, καθώς τα διόδια σε ώρες μη κυκλοφοριακής αιχμής θα μειώνονταν και σε ώρες αυξημένης κυκλοφορίας θα ανέβαιναν, λειτουργώντας ως αντικίνητρο για τη διέλευση των οδηγών, το οποίο όμως δεν εισακούστηκε.

Σημειώνεται πως από τη νέα παραχώρηση της Αττικής Οδού στον όμιλο ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ για τα επόμενα 25 χρόνια θα εισρεύσουν στα κρατικά ταμεία περίπου 3,27 δισ. ευρώ.

*πηγή: εφημερίδα «δημοκρατία»

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This