Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού ξεπέρασαν την Πρέμιερ Λιγκ (Αγγλικό Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου) και είναι πλέον η αθλητική διοργάνωση με το δεύτερο μεγαλύτερο Brand value έχοντας αξία 11,4 δισεκατομμύρια δολάρια, πίσω μόνο από το National Football League (NFL) των ΗΠΑ, σύμφωνα με έκθεση της Brand Finance που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα.
Η Πρέμιερ Λιγκ, που είναι πλέον τρίτη στην κατάταξη, αξίζει 9,9 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η αξία του NBA εκτιμάται σε 8,9 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την έκθεση. Περίπου 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια από την αξία του εμπορικού σήματος των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού προέρχονται από τις εθνικές ολυμπιακές επιτροπές, ενώ 7,1 δισεκατομμύρια δολάρια προέρχονται από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ). Ενώ για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1996 στην Ατλάντα των ΗΠΑ πουλήθηκαν 8,3 εκατομμύρια εισιτήρια, το ρεκόρ αυτό καταρρίφθηκε 28 χρόνια αργότερα στο Παρίσι με πάνω από 9 εκατομμύρια εισιτήρια.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες αποτελούν μία εκδήλωση με τεράστια εμπορική αξία και προσελκύουν το ενδιαφέρον ολόκληρου του πλανήτη, ωστόσο διαχρονικά παρατηρείται αδυναμία από την πλευρά της Ελλάδας, στην ορθή αξιοποίηση του ιδιαίτερου δεσμού που έχει η πατρίδα μας με τους Ολυμπιακούς Αγώνες.